Beantwoord

Ontevreden over aanbod TV-pakket en het verdwijnen zenders

  • 31 January 2019
  • 46 reacties
  • 1736 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Een paar weken geleden is AMC gestopt met uitzenden... vandaag Travel. Er komt NIETS voor terug maar de prijs blijft gelijk of wordt met regelmaat !! verhoogd.
ALS er al iets terug komt is dat van die linkse bagger zoals Viceland. De smoes van "dit willen mensen" is regelrechte onzin en klopt van geen kanten.
Als je op de kijkcijfers let (SKO) dan trekt dit nagenoeg NUL kijkers. Die smoes gaat dus niet meer op want het bewijs is er.... niemand kijkt naar die bagger !!
Ook is het aanbod waardeloos. Allemaal Discovery, FOX en viacom troep die elkaars jáááren oude rotzooi maanden lang blijven herhalen.
Het lijkt wel of KPN in de tang zit bij die netwerken en gedwongen worden deze rotzooi door te geven.
Komt er nog iets terug voor deze 2 "verdwenen" zenders... en krijgen we dan geen "opgedrongen" linkse trump-jank kanaaltjes ??? Of gaan jullie dan iets doen aan de prijs.
En het zou ook wel eens fijn zijn dat KPN een reactie geeft via mail..... en niet op de meest idiote tijden probeert te bellen. Ik werk nl ook gewoon en opnemen is vaak lastig.
Lijkt me niet zo moeilijk voor deze club.


§ *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
§ *Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 February 2019, 11:32

Bekijk origineel

46 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo KlaarMee,

Ik begrijp jouw frustratie. Al deze 'niche"zenders verdwijnen momenteel in rap tempo van het toneel. Ik zal jou een deel van het verhaal daarachter proberen toe te lichten.

Deze zenders verdwijnen niet alleen bij KPN. Ze verdwijnen namelijk helemaal uit de Benelux. Zelf kijk ik via de satelliet en bij Canal Digitaal is het precies hetzelfde. Zelfs nog in een iets hoger tempo, omdat er op de satelliet een groter zenderaanbod is.

Het probleem voor deze zenders is dat ze niet meer rendabel zijn. Er wordt minder TV gekeken tegenwoordig, mensen kijken vaker naar Netflix, You Tube etc.... Door deze ontwikkeling haken adverteerders af en de "niche"-zenders zijn de eerste die dat merken.

Deze ontwikkeling gaat nog wel even door, er is gewoon geen markt in de Benelux voor 100 verschillende betaal-TV-zenders.

Het werkelijke probleem van een hoge abonnementsprijs ligt niet bij KPN, Canal Digitaal of andere aanbieders van TV. De grote zendergroepen (RTL, Talpa, Discovery-groep, Fox-groep) vragen steeds meer geld voor de doorgifte van hun zenders. Daarnaast bedingen ze een pakket-afname, waardoor een provider (aanbieder) gedwongen is om een hele reeks zenders door te gaan geven in een pakket.

Wat betreft het zenderaanbod van KPN op interactieve TV: Ik kijk het zelf niet, maar ik begrijp dat op dit moment niet alle regionale zenders meer worden doorgegeven. Mogelijk is daar in de toekomst weer plaats voor, als er steeds meer andere zenders gaan verdwijnen.

En dan nog een tip voor als je wel naar die leuke zenders wilt blijven kijken: Zet net als ik een schotel neer. Dan kijk je gratis naar Food Network, Travel Channel, BBC 1-4, ITV 1-4, Channel 5 en vele andere zenders volledig gratis en in perfecte kwaliteit. Dat geldt ook voor zo'n kleine 100 Duitse zenders en daarnaast talloze andere internationale zenders.
Reputatie 3
Badge
Hallo Noordzee
Bedankt voor de reactie en uitleg.
Het feit dat KPN zich laat "dwingen" om die pakketzenders door te geven is natuurlijk belachelijk. De meeste zenders (vooral disc. fox viacom en talpa) hangen van de goedkope herhaalrotzooi aan elkaar. Ik krijg al jaren hetzelfde standaard antwoord van die KPN, vol met regelrechte ONZIN.
"de klant wil dit graag"
Grof gezegd ??? m'n kont.... kijk nu naar viceland.. daar kijkt werkelijk geen hond naar dus die smoes van "onderzoek en wil de kijker graag bla bla bla" . . .is onzin.
Ook de smoes van "wij bepalen de inhoud niet van de zenders".... klopt. máár ze bepalen wél welke zneders er doorgegeven worden. Ook hier zal KPN dus makkelijk kunnen onderzoeken of de inhoud geschikt is voor het FLINKE bedrag dat zij rekenen voor deze rommel.
Verhogen oke... maar lever dan wel een passend aanbod. Nu verdwijnen er zenders , maar de prijs blijft stijgen. Pas dat dan iig wel aan.
In mijn radiotijd en eigenaar van diverse stations moesten wij betalen voor het aantal aansluitingen (ik meen een paar cent) dus KPN ontvangt ook inkomsten hieruit.
KPN schraapt het onderste uit de pan door goedkope rommel aan te bieden en de prijs zo hoog mogelijk te houden.
Helaas zit ik vast aan een contract maar zodra ik hier vanaf kan zal ik dit omiddelijk doen.
KPN is gewoon aan het liegen door de "smoes" die ze gebruiken om het aangeboden pakket te verdedigen.
"de klant wil....onderzoek ... bla bla"
Op SKO kijkcijfers kun je zien dat veel zenders totaal géén kijkers trekken.
Afijn..... KPN staat erom bekend geen, of standaard antwoorden te geven, dus ga er van uit dat ook hier geen echt eerlijk antwoord komt.
Ik heb een totaal pakket met internet..tv..mobiel etc.... maar dat gaat er absoluut uit.
Is ons ook opgevallen dat de twee zenders zijn verdwenen waar wij met veel plezier naar keken. Ik weet niet precies wat daarvoor in de plaats is gekomen.
Reputatie 3
Badge
Is ons ook opgevallen dat de twee zenders zijn verdwenen waar wij met veel plezier naar keken. Ik weet niet precies wat daarvoor in de plaats is gekomen.

helemaal niets.......... en KPN kennende zal dit "stilzwijgend" zo blijven.
gezien reactie van Noordzee kan dit nog erger worden.
helaas zwijgt KPN zoals gewoon weer in alle talen.
Okay ik hoef dus niet eens de moeite te nemen om te bellen.
Reputatie 3
Badge
Okay ik hoef dus niet eens de moeite te nemen om te bellen.

Ik heb dat enkele malen gedaan Cyara.
Klagen over het pakket zal ze misschien en keer op andere gedachten brengen. Doen zou ik zeggen.
Mensen zijn heel vriendelijk aan de telefoon hoor... geen klachten hierover... maar deze arme mensen geven ook de (op hun computerschermpjes getoonde) standaard antwoorden.
"kijker wil het... bla bla"
"onderzoek heeft aangewezen.... bla bla"
Afijn... ik kan ze wel dromen ;-)
Het interesseert KPN geen malle moer is mijn indruk, behalve het innen, en stelselmatig verhogen van abo-gelden en het ontwijken van eerlijk antwoord.
Je mag het proberen hoor.... misschien helpt het als meerdere mensen gaan klagen... maar de antwoorden zijn al jaaaaren hetzelfde.
Succes met je telefoontje en laat maar horen hoe je ervaring was/is.
@Noordzee goede uiteenzetting het ergelijke is ook nog dat KPN met 1 van reclame zenders een proef heeft of wil doen met gerichte reclame dat is op websites al iritant laat staan alleen commercials op basis van kijk en internet gedrag op TV.

Er is vaker gewezen naar neem een schotel, nu kunnen deze aan een gevel of andere manieren bevestigd worden. Het was ooit juist de bedoeling om de antenne's van het dak te krijgen en dan zouden we nu weer schotels gaan plaatsen?

Een nachtmerrie voor menig welstand commissie.

Het verbaasd mij dat de Nederlandse commercielen de stekker er nog niet uit moeten trekken 24 uur zendtijd en 16 uur Tommyteleshopping of astro tv mischien liggen die verhoudingen wat tijds verdeling betreft iets anders nu, en dan helaas door de huidige mediawet bijna verplicht om door te geven in plaats van dat deze kanalen al in een keuze pakket ztten. Was Veronique 1 van de allereerste niet gescrambled.
Reputatie 3
Badge
ik wacht iig nog even af OF kpn nog eerlijk antwoord gat geven...
ik verwacht er niets van eigenlijk.

mocht dit uitblijven dan zal ik dit verhaal eens delen op alle social-media kanalen.
ik denk dat o.a. facecrap...twitter.. insta genoeg "kijkers" heeft die dit verhaal dan ook meekrijgen en wellicht dit verder onder de aandacht gaan brengen.
kpn steekt z'n kop in 't zand.
Reputatie 3
Badge
*gaat
Bron intressant stukje over schotel antenne's ik moet dus wel even nuanceren dat hoewel niet strikt verboden het plaatsen wel aan regels is gebonden dus aan de gevel mag niet zomaar.
@KlaarMee wat denk je daarmee te bereiken die social media aandacht? Dat er een Euro van de prijs afgaat? Met een harde Brexit en niet op tijd een kantoor buiten Groot Brittanie raken we mogelijk ook nog eens de BBC kanalen kwijt. Daar zal ook weinig voor terug komen of en lagere prijs.

**edit****
Wel ben ik met je eens dat klantonderzoek een mooie term is voor we kijken op het TV platform welke kanalen het meest bekeken worden zowel lineair als uitgesteld en opnames.

Ik las dat er in mei de mogelijkheid bestaat om zenders voor te stellen, geen idee of dat echt is of een loze opmerking maar ook dan zullen specifieke kanalen het afleggen tegen simpel volksvermaak.
Reputatie 3
Badge
@KlaarMee wat denk je daarmee te bereiken die social media aandacht? Dat er een Euro van de prijs afgaat? Met een harde Brexit en niet op tijd een kantoor buiten Groot Brittanie raken we mogelijk ook nog eens de BBC kanalen kwijt. Daar zal ook weinig voor terug komen of en lagere prijs.

Het feit dat je bij KPN al jaren in de maling bent genomen door deze standaard "leugens" ben ik gewoon zat.
Niet eens om het verlagen van een prijs maar het feit dat KPN gewoonweg maling heeft aan zijn klanten door het antwoorden met "leugens"
Wellicht dat een bredere aandacht de koppen doet keren. In ieder geval moet het maar eens duidelijk worden dat we niet alles maar blijven pikken.
Daar is de betrekkelijke macht van KPN te groot voor. Wees blij dat je zoals bij centrale antenne inrichtingen geen gemeentelijke programma raden meer hebt.

Net zo goed dat je de burger moet raken in de portemonnee als het aankomt op afvalscheiding, zo moet je bedrijven ook daar raken waar het aankomt de omzet en winst. Wil je in Nederland dan een statement maken blijft er niet veel over.
Reputatie 7
Badge +28
Ik ben nog even voor jullie op zoek gegaan naar wat recente artikelen van Totaal TV, met recent bedoel ik artikelen van de afgelopen week (!). Ondermeer is te lezen dat de leegloop bij Ziggo en Canal Digitaal zelfs nog groter is dan bij KPN.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/leegloop-zenderpakketten-blijft-doorgaan-weer-verdwijnt-een-zender/

https://www.totaaltv.nl/nieuws/verdere-verschraling-zenderaanbod-ziggo-kpn-en-andere-aanbieders/

https://www.totaaltv.nl/nieuws/slecht-nieuws-voor-ziggo-en-kpn-nederlander-kijkt-meer-online-naar-live-tv/

https://www.totaaltv.nl/nieuws/leegloop-pluspakketten-tv-geen-enkele-compensatie-abonnee/


En hier nog een wat ouder artikel over de forse prijsverhogingen in 2019:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/waarom-wordt-het-tvabonnement-in-2019-duurder/
Reputatie 3
Badge
Maar daarom hoef ik niet alles te pikken.
Dáár gaat dit land juist aan kapot.

Het schaapachtig accepteren van alles.
Tijd dat de burger/consument z'n mond eens meer open doet.
Tegen zowel politiek alsmede (zeker) tegen monopolisten als dat KPN.
Ze denken overal maar weg mee te komen.

Maar voordat we in een politieke discussie geraken....
KPN ??? hoe zit dit ?
krijg ik nog antwoord ?
Reputatie 3
Badge
Ik ben nog even voor jullie op zoek gegaan naar wat recente artikelen van Totaal TV, met recent bedoel ik artikelen van de afgelopen week (!). Ondermeer is te lezen dat de leegloop bij Ziggo en Canal Digitaal zelfs nog groter is dan bij KPN.

https://www.totaaltv.nl/nieuws/leegloop-zenderpakketten-blijft-doorgaan-weer-verdwijnt-een-zender/

https://www.totaaltv.nl/nieuws/verdere-verschraling-zenderaanbod-ziggo-kpn-en-andere-aanbieders/

https://www.totaaltv.nl/nieuws/slecht-nieuws-voor-ziggo-en-kpn-nederlander-kijkt-meer-online-naar-live-tv/

https://www.totaaltv.nl/nieuws/leegloop-pluspakketten-tv-geen-enkele-compensatie-abonnee/


En hier nog een wat ouder artikel over de forse prijsverhogingen in 2019:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/waarom-wordt-het-tvabonnement-in-2019-duurder/



een nieuwe reden om compleet afscheid te nemen van o.a. KPN
Reputatie 7
Badge +28
@KlaarMee en @Galdor68 :

Mijn mening is dat jullie je pijlen te veel op KPN richten. Op zich vallen de kosten van ITV via KPN reuze mee. Zelf heb ik wel internet via KPN, en als ik ITV zou willen, zou me dat 10 euro per maand kosten.

Alleen heb ik er problemen mee om te betalen voor reclamezenders als RTL en SBS. Daar heb ik weinig zin in, want als eindklant draai je dan uiteindelijk op voor de torenhoge salarissen die daar betaalt worden. Die kunnen ze met alleen reclames niet meer terugverdienen, vandaar dat ze steeds meer geld vragen aan de providers.

Je kan ook bij jezelf afvragen of je nog wel wilt betalen voor die reclamezenders. Inmiddels heeft 9% van de huishoudens geen abonnement meer op een TV-aanbieder.

Op zich zou het mooi zijn als er een keuze zou zijn voor een kleiner zenderpakket. Ware het niet dat b.v. Fox Sports een bijdrage vraagt van alle klanten, ongeacht of ze nu wel of niet naar Fox Sports kijken. Voor de providers is het daarom lastig om een klein goedkoop basis-pakket aan te bieden, want dat is dan niet rendabel. Want ook andere zendergroepen vragen bijdrages aan de providers van alle klanten. Ze eisen ook nog is dat al hun zenders in een Basis-Pakket komen, zodat het goedkoopste Basis-pakket uiteindelijk te groot en te duur wordt.
@Noordzee dan moet ik me dus blijkbaar beter nuanceren.

Ik weet ook dat de provider hier weinig tot niks aan kan doen zoals gezegd door de mediawet die nodig weer eens moet worden aangepast. Waar ik het mee eens ben is dat bij diverse providers "de klant wil" , "kijk onderzoek toont aan dat" word geschreven terwijl ik nog nooit aan een dergelijk onderzoek heb mee gedaan of zelfs maar gevraagd ben. Een echte representatieve groep vinden gaat nooit lukken.

Als mijn pijlen ergens op gericht zijn dan de NV KPN het overkoepelend bestuur niet de provider.

Zolang juist enkele van onze favoriete programma's/zenders niet legaal online vindbaar zijn dan zit je toch echt gebonden aan een handjevol providers. Er zijn uiteraard genoeg alternatieven maar dat is niet voor elk gezin een goed alternatief.

Telfort heeft vorig jaar een kleiner basis pakket in het leven geroepen, wat per saldo klanten die verlengen en nieuwe klanten meer kosten opleverd.

Ik ben blij dat je Fox Sports noemt als er ook maar iemand met ballen bij de besluitvorming betrokken was hadden ze wel gezegd, helaas dan geven we jullie niet door want dit kunnen we onze klanten niet aandoen.

Ik begrijp het prima want dit doet me denken aan HBO was overal ooit als combivoordeel te zien wat waren daar de kosten van voor de providers en of inkomsten derving voor HBO? Wat ook niet in ons voordeel mee speelt is dat Fox Sports er nu beter mee wegkomt omdat op het "gewone" Fox kanaal nu ook sport doorgegeven wordt.

Uiteraard kan een provider hier niet veel aan doen hoewel een besluit nemen ten gunste van de klant. Nadeel is dat wat voor de ene klabt gunstig is voor de andere klant een groot nadeel is.

Ik ben het mee eens dat de meerkosten voor TV naast internet meevallen maar als ik op dit moment dan het Telfort aanbod bekijk basispakket , uitgebreidpakket , pluspakket (totaal €17,50) dan valt het totaal bedrag niet mee, zeker niet als er per bundel maar 1 of 2 kanalen zijn waar je een extra pakket voor afneemt.

Kortom ik ben blij met de combivoordeeltjes of KPN compleet zoals dat hier heet zonder dat is het mij persoonlijk de kosten niet waard.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @KlaarMee Allereerst van harte welkom hier op het KPN Forum. Het is vrij duidelijk dat je niet helemaal tevreden bent met de huidige zenderpakketten en aanbod hierin. Ik denk niet dat ik daar verandering in kan brengen. Wellicht kan ik wel het één en ander toelichten. Aangezien dit een publiek Forum is, waar klant en medewerkers van KPN samen in gesprek gaan, doe ik dat graag met dit bericht en niet via de mail.

Laat ik beginnen met aangeven dat @Noordzee al heel duidelijke uitleg geeft. Je ziet dat kleinere zenders vaak uit zichzelf afhaken. Er wordt op een andere manier tv-gekeken dan enkele jaren geleden en dat zie je uiteindelijk dus ook terug in het aanbod. Niettemin bieden we -denk ik- nog steeds een uitgebreid en afwisselend zenderpakket, met voor elke klant wel iets naar zijn of haar smaak. Ons standaardpakket kun je overigens uitbreiden met extra pakketten, als je daar behoefte aan hebt.

Bij het samenstellen van de zenderpakketten wordt uiteraard wel degelijk naar de cijfers gekeken, precies om bovenstaande reden. Als er veel behoefte aan een specifieke zender is, is de kans groot dat we proberen om deze aan te bieden. Het omgekeerde gaat natuurlijk ook op: als er te weinig naar bepaalde zenders wordt gekeken is de kans aannemelijk dat deze uit het aanbod zullen verdwijnen. Bovendien zijn veel zenders –bijvoorbeeld de verschillende regionalen- ook online te volgen.

We zijn –net als elke andere provider- een commercieel bedrijf, dat zo veel mogelijk klanten wil bedienen met een zo divers mogelijk aanbod. We proberen een groot publiek aan te spreken, met producten die we tegen een marktconforme prijs kunnen aanbieden. Het moet voor iedereen rendabel zijn. Wij zijn uiteindelijk ook klant van de omroepen: wij nemen de zenders af en geven ze door. Over de inhoud van de programma’s en de programmering (herhalingen van het programma) hebben wij als provider uiteraard niets te zeggen en dat moet ook zo blijven. Niemand laat zich ‘dwingen’ om een bepaalde zender wel of niet door te geven. Net als elke provider laten we ons leiden door de markt.

Ik kan me overigens best voorstellen dat je zenders wilt die aansluiten bij je eigen smaak of voorkeur. In een generiek aanbod komt tenslotte niet elke smaak even duidelijk naar voren. Misschien kun je je ook niet vinden in mijn uitleg. Dat mag, uiteraard. Het is echter wel een eerlijke uitleg: ik heb geen reden om je een ander antwoord te geven.
Reputatie 7
Badge +28

Ik heb een totaal pakket met internet..tv..mobiel etc.... maar dat gaat er absoluut uit.



Heb je al erover nagedacht wat je dan gaat doen?
Ga je ergens anders een alles-in-één afsluiten?
Of ga je op zoek naar aparte abonnementen voor internet, telefoon en TV?
Ik vraag me af of je dan dadelijk veel goedkoper gaat uitkomen.

Ik beperk me hier even tot TV (mijn hobby-onderwerp):
Bij elke provider ben je overgeleverd aan de "grillen" van die aanbieder.
Afspraken die zij maken met aanbieders van TV-zenders gaan ook voor jou gelden. Het is nergens mogelijk om je per kanaal te abonneren.

Op dit moment is TV via internet in opkomst. Bij NL-ziet kan je een beperkt aantal zenders kijken voor 7,95 per maand. Bij Canal Digitaal is er een pakket VOL met ruim 50 zenders voor 9,95 per maand. Maar ook bij Canal Digitaal zijn/gaan veel zenders verdwijnen.

Of je sluit nergens meer een abonnement af. Dan kan je nog steeds de NPO-zenders kijken en een aantal regionale zenders. Via internet of via de satelliet kan je ook veel TV-zenders zien. Maar je mist dan wel zenders als RTL, SBS, Discovery, Fox etc.

Wat gaat het worden?
Of is KPN eigenlijk toch niet zo slecht?
Het is nergens mogelijk om je per kanaal te abonneren.


Met het stoppen van Knippr inderdaad niet meer en helaas had ook deze club te maken met de onzinnige media regelgeving van verplichte hoeveelheid zenders waar onder de Nederlandse commercielen. Tijd voor aanpassing enkel nog de NPO kanalen en regionaal kosteloos wil je meer dan bijbetalen. Het Digitenne principe dus dan kies je om voor de commercielen te betalen.
Reputatie 3
Badge

Ik heb een totaal pakket met internet..tv..mobiel etc.... maar dat gaat er absoluut uit.Heb je al erover nagedacht wat je dan gaat doen?
Ga je ergens anders een alles-in-één afsluiten?
Of ga je op zoek naar aparte abonnementen voor internet, telefoon en TV?
Ik vraag me af of je dan dadelijk veel goedkoper gaat uitkomen.

Ik beperk me hier even tot TV (mijn hobby-onderwerp):
Bij elke provider ben je overgeleverd aan de "grillen" van die aanbieder.
Afspraken die zij maken met aanbieders van TV-zenders gaan ook voor jou gelden. Het is nergens mogelijk om je per kanaal te abonneren.

Op dit moment is TV via internet in opkomst. Bij NL-ziet kan je een beperkt aantal zenders kijken voor 7,95 per maand. Bij Canal Digitaal is er een pakket VOL met ruim 50 zenders voor 9,95 per maand. Maar ook bij Canal Digitaal zijn/gaan veel zenders verdwijnen.

Of je sluit nergens meer een abonnement af. Dan kan je nog steeds de NPO-zenders kijken en een aantal regionale zenders. Via internet of via de satelliet kan je ook veel TV-zenders zien. Maar je mist dan wel zenders als RTL, SBS, Discovery, Fox etc.

Wat gaat het worden?
Of is KPN eigenlijk toch niet zo slecht?



Ik ben eigenlijk van plan om dat hele TV eruit te gooien.
Je ziet het... het standaard praatje van KPN, nu uitgebreid maar nog steeds hetzelfde oeverloze smoesje.
De zenders van Talpa, RTL, FOX en Discovery zijn nu juist die zenders waar de meeste herhaal rotzooi op gebracht wordt. Als je die zenders wegdenkt.... blijft er in het pakket van KPN, uitgebreid of niet, helemaal niets meer over.
Oh ja.... Viacom... een stapel tekenfilmkanaaltjes met allemaal dezelfde filmpjes, of rotzooi zoals viceland die niets anders doet dan de hele dag over Trump janken, linkse promo's uitzenden en dit 863 keer per week herhalen.
Ik heb al een schotel en daar kijk ik regelmatig naar. Dit is een schotel waarmee ik vooral Amerikaanse zenders op kan ontvangen.
KPN , vergeef mij de uitdrukking, LULT weer om de brei heen.
bijvoorbeeld:

Je ziet dat kleinere zenders vaak uit zichzelf afhaken.

Inderdaad.... het aanbod slinkt... de prijs blijft gelijk... nee, sterker nog, blijft gewoon door stijgen !

of

Bij het samenstellen van de zenderpakketten wordt uiteraard wel degelijk naar de cijfers gekeken,

Je reinste KUL ! Iedereen kan op SKO zien wát de kijkcijfers zijn. Of heeft KPN een andere "kijk" op die cijfers.

KPN zit in de tang bij de netwerken en moet doorgeven wat de netwerken hen door de strot duwen. NIKS "wat de klant wil"
DIE leugens ben ik dus zat....spuugzat. Het eeuwige herhaalpraatje, iedere keer in een ander vaatje maar met dezelfde inhoud.
En nee, ik kijk niet de hele dag TV. Daar heb ik geen tijd voor gelukkig. Maar die paar uurtjes die ik dan wel kijk zijn al een ergernis.

Maar afijn... ik ben mijn "EI" kwijt hier... ga het zeker delen op andere media want ik voel mij nogal genaaid zeg maar en ik denk dat iedereen recht heeft om te zien/lezen hoe KPN met zijn klanten omgaat. Ik sta vrij om (toekomstige) klanten te waarschuwen toch ?
Contract is nog een paar maandjes en kan dan met veel plezier afscheid nemen van deze club. :-)
Ik ben zelfstandig ondernemer en zou mij kapot schamen als ik mijn klanten op deze manier zou bedienen en/of voorliegen.

En nee..... ik slik geen pilletjes... ben niet onder behandeling 😉 maar ben het gedrag, en bijbehorende onzin van KPN nu gewoon even méér dan zat.
Reputatie 5
De eerste prijsverlaging kan natuurlijk al ingezet worden door die belachelijke FOX-taks niet meer door iedereen te laten betalen... Degene die naar die kanalen wilt kijken, gewoon het abo laten betalen wat erbij hoort en niet minstens 90% van de klanten die er geen interesse in hebben (of niet het abo willen betalen) voor een korting te laten opdraaien. KPN is wel heel dapper met het uit het pakket gooien van zenders die er niet mee zijn opgehouden, dus toon eens ballen!
Reputatie 3
Badge
Een paar weken geleden is AMC gestopt met uitzenden... vandaag Travel. Er komt NIETS voor terug maar de prijs blijft gelijk of wordt met regelmaat !! verhoogd.
ALS er al iets terug komt is dat van die linkse bagger zoals Viceland. De smoes van "dit willen mensen" is regelrechte onzin en klopt van geen kanten.
Als je op de kijkcijfers let (SKO) dan trekt dit nagenoeg NUL kijkers. Die smoes gaat dus niet meer op want het bewijs is er.... niemand kijkt naar die bagger !!
Ook is het aanbod waardeloos. Allemaal Discovery, FOX en viacom troep die elkaars jáááren oude rotzooi maanden lang blijven herhalen.
Het lijkt wel of KPN in de tang zit bij die netwerken en gedwongen worden deze rotzooi door te geven.
Komt er nog iets terug voor deze 2 "verdwenen" zenders... en krijgen we dan geen "opgedrongen" linkse trump-jank kanaaltjes ??? Of gaan jullie dan iets doen aan de prijs.
En het zou ook wel eens fijn zijn dat KPN een reactie geeft via mail..... en niet op de meest idiote tijden probeert te bellen. Ik werk nl ook gewoon en opnemen is vaak lastig.
Lijkt me niet zo moeilijk voor deze club.


§ *Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
§ *Admin: topic verplaatst naar juiste board


oh ja.... de titel "aangevuld". . .
in eigen voordeel veranderd zeg maar....
BAH
Reputatie 3
Badge
even ter verduidelijking van de ONZIN van KPN die in de reactie is terug te vinden....

"Niemand laat zich ‘dwingen’ om een bepaalde zender wel of niet door te geven. Net als elke provider laten we ons leiden door de markt"

welke markt... waar "onderzoek" naar is gedaan ? ... door wie en met welke uitslag dan ?
Mij, en zo te lezen bij meerdere klanten, is nooit iets gevraagd. In al die jaren dat ik nu klant ben is mij nimmer ook maar iets gevraagd.
Voor de laatste keer...... de kijkcijfers die overal te lezen zijn geven aan dat de meeste kanalen weinig tot geen kijkers trekken.
Wáár halen jullie die onzin toch vandaan ....

Laat ook maar KPN. Jullie gooien je eigen glazen in, ook in deze topic.
Geluk met de voortgang en het openlijk in de maling nemen van de klanten.
Ik ga lekker weekend vieren 😉 . . . zonder TV 😉

Reageer