Vraag

Ontvangen factuur na beëindiging contract.

• 27 september 2018
  • 6 reacties
  • 44 keer bekeken

mijn contract is overgenomen door Ziggo, maar krijg toch nog een factuur.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag 5145353189. Ik kan me voorstellen dat je daar even van opkijkt. Wellicht is het de slotnota, die je hebt ontvangen. Om welk abonnement gaat het: is het een tv en internet-abonnement? Ik kijk het graag voor je na, maar ik heb wel iets meer informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
ja klop, internet en tv.
contract moet staan op: (...)

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +19
Dank je wel! Zou je ook de volledige naam en adresgegevens willen vermelden in je profiel? Dan kan ik er mee aan de slag.

En kun je me vertellen wanneer je je abonnement hebt opgezegd? Hoe heb je dit gedaan? Heb je al een bevestiging van ons ontvangen?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo 5145353189. Ik heb geen reactie meer van je gekregen. Mocht ik je nog kunnen helpen, wil je dan nog reageren op mijn vorige bericht?
Beste Bart,

kun je mij anders even bellen: (...)
Dank

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +19
Op het Forum handelen we dergelijke zaken zo openbaar mogelijk (zonder je privacy in gevaar te brengen) af. Daarmee kunnen meelezers ook profiteren van de antwoorden die hier zijn te zien. Als je specifiek telefonisch contact wilt, raad ik je aan om even met onze klantenservice te bellen via 0800-0402. Ik help je vanzelfsprekend graag verder, maar dan heb ik wel de gevraagde gegevens nodig. Zou je in die in je KPN Forum profiel willen vermelden? Daar staan je gegevens uit het zicht voor de meelezers.

Reageer