Beantwoord

Ontvanger Arris TV doet het niet meer

  • 24 September 2019
  • 4 reacties
  • 177 keer bekeken

Ontvanger woonkamer lijkt stuk. Beeld bevriest en geeft een blauw info scherm.
Ontvanger verwisseld met 2e Ontvanger uit slaapkamer: die vraagt om nieuwe software te laden, maar geeft vervolgens foutcode 563.
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 September 2019, 20:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Heb je de volgende stappen doorlopen om eventueel het probleem op te lossen?
Doen beide ontvangers het niet in de woonkamer, maar wel in de slaapkamer?

Wordt er in de woonkamer een DVS gebruikt voor de ontvanger?

Oplossingsstappen foutcode 563.

Bron: foutcode.tv
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @johan dolman, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat de tv-ontvanger het opeens niet meer doet! Het is mij alleen een beetje onduidelijk of nu aan de tv-ontvanger ligt of de locatie. Want heb je de tv-ontvanger van de slaapkamer ook getest in de woonkamer (toen je de tv-ontvanger van de woonkamer in de slaapkamer ging testen)? Dus een soort van kruistest? Of blijft het op locatie, dus in de woonkamer? Verder ben ik, net als Peter, benieuwd op welke manier je de tv-ontvanger heb aangesloten. Is dit direct bekabeld op de Experia Box van KPN, of via een draadloze adapter? En een reset (zonder dat menu beschikbaar is) heeft ook niet geholpen?

Mocht je er niet uitkomen, dan hoor ik het graag. Wil je dan ook even jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het serienummer van de desbetreffende tv-ontvanger (bij persoonlijke opmerkingen)?
Reputatie 7
Badge +21
@johan dolman, ik zie dat het klantnummer is ingevuld maar voordat ik iets ga omruilen moet ik wel weten wélke tv-ontvanger omgeruild dient te worden. Dus zou je het nog kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en serienummer tv-ontvanger?

Reageer