Beantwoord

Ontvanger blijft hangen na resetten

• 11 september 2016
  • 13 reacties
  • 239 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +13
Nadat ik dacht dat het probleem opgelost was, blijft de VIParris 2952 beneden hangen bij het resetten. Ik had de nieuwe ontvanger eerst niet nodig, maar nu dus wel. Kan dat nog in het systeem aangepast worden, dat ik hem alsnog wil hebben? Baal er nu onderhand heel erg van. Het lijkt wel of wij dingen krijgen die niet deugen! Daarentegen doet de Arcadyan het wel goed boven, en die laat ik mooi staan!
icon

Beste antwoord door fame29 13 september 2016, 18:54

Heb inmiddels de ontvanger aangesloten, de eerste keer deed ie maar 1 bolletje laten zien en kwam ie na een paar minuten niet verder, na een keer extra van de stroom eraf gehaald te hebben, startte ie best snel op en deed ie het.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 6
Badge +13
En de tv zelf krijgt daar toch niks van hopelijk?
Reputatie 6
Badge +13
Geeft de hele tijd 8- aan.
Reputatie 6
Badge +13
Hij deed het nu na een paar keer wel, maar blijft nu onvolledige zenderinformatie geven die naast het programma in de lijst staat. Kan ik dan alsnog de nieuwe ophalen bij het servicepunt?
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb net contact gehad met KPN over die ontvanger, maar nu heb ik twee verschillende referentienummers in die sms'jes van jullie ontvangen. Ik krijg toch niet het probleem dat er morgen twee ontvangers klaar liggen?
Reputatie 7
Badge +27
Vastlopende ontvanger heeft geen invloed verder op je tv zelf. Dus die zal er niks aan overhouden :)

Ik heb gekeken naar de ruilingen. Er zijn twee ruilingen ingevoerd. Een op 9 september die vandaag bij het servicepunt ligt. En een gisteren, die ook vandaag bij het servicepunt ligt. Dit maakt voor jou verder niets uit. Je kunt één meenemen, en de andere weigeren.

Zorg ervoor dat de oude ontvanger met stroomkabel is ingepakt in een doosje en noteer daar nummer 1773371 op. Neem ook het ID-bewijs van de contractant mee. Je krijgt dan de nieuwe ontvanger met dat ordernummer mee. De andere mag je weigeren, die wordt dan naar ons teruggestuurd samen met de oude ontvanger.

Zorg ervoor dat je de afstandsbediening thuis laat, die krijg je niet nieuw erbij.
Reputatie 6
Badge +13
Dat is duidelijk Erik! Ik heb met iemand van jullie telefonisch contact gehad hierover en die zei dat ik de ontvanger samen met mijn Digitennespullen op mag sturen. Is dat een probleem?
Reputatie 6
Badge +13
Ik kan de ontvanger ook in een stevige bubbeltjesenvelop opsturen. Is dat ook goed? Sorry voor de verwarring.
Reputatie 7
Badge +27
Nee, dat kan niet. Bij een omruil via een servicepunt moet de oude ontvanger daar worden ingeleverd. Anders krijg je de nieuwe niet mee. De oude ontvanger en stroomkabel moet stevig verpakt worden. Vandaar dat we een doosje aanraden. En het nummer dat ik noemde, 1773371, moet op de doos geschreven worden. Dan weet het servicepunt wat ze er mee moeten doen.
Reputatie 6
Badge +13
Ik heb het inmiddels ingeleverd, allebei de pakketten, de ontvanger zat heel stevig verpakt, had geen doos bij de hand. Hopelijk komt alles zonder kleerscheuren aan.
Reputatie 6
Badge +13
En bij het servicepunt wilden ze het tweede pakket niet eens retour afzender sturen, ze zeiden dat ze het eerst aan mij moesten overhandigen om het überhaupt retour afzender te kunnen sturen, omdat ik geen tweede pakket had voor in te ruilen, had maar 1 ontvanger.
Reputatie 6
Badge +13
Heb inmiddels de ontvanger aangesloten, de eerste keer deed ie maar 1 bolletje laten zien en kwam ie na een paar minuten niet verder, na een keer extra van de stroom eraf gehaald te hebben, startte ie best snel op en deed ie het.
Reputatie 7
Badge +27
Ah, fijn dat alles gelukt is!
Reputatie 6
Badge +13
Daar ben ik ook blij om!:D

Reageer