Beantwoord

Ontvanger blijft vastlopen

  • 30 October 2019
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Hallo

 

Wij hebben sinds afgelopen zaterdag en zondag ook hetzelfde probleem. Het beeld valt weg, foutcode 303. Een paar tellen later weer beeld. Zo ging dat de hele avond door.  We hebben ook de tv ontvanger gereset. De experia box aan en uit gedaan. Dan ging het wel weer even. Maandag en dinsdag ging het redelijk, af en toe geen beeld. Vanaf vandaag blijft het beeld stil staan. Zender niet beschikbaar staat erbij. Als we reset doen even weer beeld en dan weer zender niet beschikbaar.

Met vriendelijke groet Erna

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 31 October 2019, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @RenEB71 . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal behoorlijk irritant. Mag ik vragen hoe de tuner is aangesloten? Met een lange kabel of zitten er van die draadloze verbindingsets tussen?

Kun je jouw profiel aanvullen en mij  een seintje geven? Dan meet ik sowieso je lijn door. Zitten er nog andere apparaten in het netwerk?

 

 

Ik heb niks meer van je gehoord. Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.