ontvanger boven werkt niet

• 1 november 2012
  • 5 reacties
  • 12013 keer bekeken

Hoi,

Ik heb gisteren mijn 2e tv ontvanger aangesloten boven via een vaste verbinding en een switch. na wat F 11 en F12 meldingen en herstarten van de modem werkte alles. Vanmorgen werkte de tv ontvanger ook nog Echter toen ik 's avonds thuis kwam werkte de ontvanger niet meer. Ik krijg of de melding F11 of F12 of fout 52. De stekker van de tv ontvanger is eruit geweests, de modem herstart, de bekabeling en de stekkers zelf zijn nagekeken. Er is verder niets veranderd in het netwerk!

Wat kan ik nog meer nakijken en waar kan het aan liggen? Ik had eerst een werkende draadloze et aangeschaft totdat deze het ook ineens niet meer deed. En nu met een vaste verbinding ook niet. 

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Beste fyrrball,

Zou je allereerst eens op deze kunnen kijken? Hier vind je alle foutcodes + uitleg daarvan. Daarnaast hebben we op onze site een handige video geplaatst met instructies hoe je storingen met de draadloze verbindingsset. Deze video vind je hier. Kun je laten weten of het hiermee is opgelost?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

De foutmeldingen zijn na een paar keer de ethernetkabel opnieuw in de ontvangers stoppen en de modem herstarten opgelost. Ik heb dus weer weer tv.... tot nu. Ik had de radio aanstaan en ineens stopt de radio ermee en verschijnt er een blauw scherm op mijn tv met onderstaande melding:

0

org.mozilla.javascript.undefined@5d06408

org.mozilla.javascript.undefined@5d06408

Ik kan geen actuele storing vinden voor mijn gebied (breda).

kan iemand me vertellen wat dit nu weer betekent. 

Ps. Boven doet de tv ontvanger het wel!

ik heb het zelfde probleem , alles werkt alleen op dezelfde groep , me meterkast heb ik nalaten meten , daar is niks mee . kan het zijn dat het singaal gewoon te zwak is. ?

ik was vergeten te melden dat ik werkt via de stopcontact adaptors

Reageer