Beantwoord

Ontvanger interactieve tv valt uit en wordt warm

  • 29 July 2019
  • 13 reacties
  • 717 keer bekeken

Hallo,
Elke dag valt de digitale ontvanger uit. Hij gaat gewoon opnieuw opstarten, kijken we weer naar hoeveel procent hij geladen is. Waar heeft het bakje last van? En ik zou graag weer ongestoord aan 1 keer tv willen kunnen kijken.
Gr alex

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 1 August 2019, 10:05

Bekijk origineel

13 reacties

Hoi, dat is lastig. Een Arris, Arcadyan of Motorola?

Doe eens een softwarereset. Dat heeft in deze situatie al eerder geholpen.
https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Waarschijnlijk helpt 't. Zo niet, dan weet je dit topic te vinden 😉
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Acschmidt

zo te zien heb je goede informatie gekregen van Peter, heeft dit geholpen? 👍🏼
Goedemorgen

Het is een arcadyan. We voelden dat het apparaat tevens gloeiend heet was. Mogelijk hebben de hoge temperaturen er ook iets mee te maken. Ik zal de reset proberen in de hoop dat dat iets oplost.

Bedankt voor de antwoorden
We voelden dat het apparaat tevens gloeiend heet was.
Hmm, een Arcadyan wordt normaal gesproken warm, maar niet heet.
Heeft ie wel voldoende ruimte links, rechts en vooral ook erboven! Zeker 3 cm.
Ja ruimte zat er staat niets boven of naast
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Acschmidt Ik hoop ook van harte dat de reset helpt, al vind ik het opvallend (en niet echt een goed teken) dat het ding heet wordt. Hou je me op de hoogte? Als er verdere actie nodig is dan help ik graag.
Dan denk ik dat ie aan het overlijden is....
Reputatie 7
Badge +20
Het klinkt in elk geval niet alsof 'ie topfit is. De reset heeft niet geholpen? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Zojuist gedaan
Dan denk ik dat ie aan het overlijden is....
Daar is best een kansje op.
Bart

heb jij een oplossing? Wellicht vervangen voor een exemplaar dat niet zo heet wordt?
Reputatie 7
Badge +20
Ha @Acschmidt Ik heb inderdaad een oplossing en die oplossing is dat ik je ontvanger laat vervangen. Je kunt 'm morgen afhalen. De details heb ik in een privébericht gezet én volgens mij krijg je ook via sms bericht.
Top 👍 dankje

Reageer