Beantwoord

4K-ontvanger KPN ontvangen

  • 17 January 2020
  • 12 reacties
  • 298 keer bekeken

Reputatie 1

Ik wil de 4k ontvanger is dat mogelijk als je dus de 4k optie aanvinkt bij je abonnement. Hoor graag. 

Mvg, Remco 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 January 2020, 17:49

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ja, Als je jouw abonnement uitbreidt met de optie 4K, dan krijg je van KPN de 4K-ontvanger in bruikleen. 

Die ontvanger gaat KPN jou dan automatisch toesturen. 

Hier staat meer informatie over deze ontvanger: 

https://www.kpn.com/beleef/innovatie-techniek/kpn-introduceert-nieuwe-tv-ontvanger-met-bluetooth-afstandsbediening.htm

De kosten van jouw pakket gaan wel met 2,50 per maand omhoog. Je ontvangst drie zenders in 4K : 

  • Xite - kanaal 691
  • Inside - kanaal 692
  • LoveNature - kanaal 693

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Remcofaya Goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat je al een heel duidelijk antwoord van Noordzee hebt gekregen. Is daarmee alles duidelijk? 

Reputatie 1

Hallo @Remcofaya Goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat je al een heel duidelijk antwoord van Noordzee hebt gekregen. Is daarmee alles duidelijk? 

Nee want lees vandaag dat voortaan de decoders worden vervangen voor de vip5202 maar los daarvan kan ik niet de optie aanvinken voor 4k dus heb ik er totaal niks aan en btw vind ik mn huidige 2952v2 een traag kastje vooral met de youtube app ook met eventueel zelf resetten los ik dit niet op ook niet derhalve de software vernieuwen 

Reputatie 7
Badge +28

@Remcofaya 

Wil je nu wel of niet een aanvullend abonnement op het 4K-pakket?

Want als het niet lukt om dit te regelen via MijnKPN, dan kan Bart het ook voor jou in gang zetten. Geef dat dan hier duidelijk aan.  Zou je daarvoor dan ook je forumprofiel willen aanvullen met postcode + huisnummer, naam contractant en klantnummer?  

 

Reputatie 1

@Remcofaya

Wil je nu wel of niet een aanvullend abonnement op het 4K-pakket?

Want als het niet lukt om dit te regelen via MijnKPN, dan kan Bart het ook voor jou in gang zetten. Geef dat dan hier duidelijk aan.  Zou je daarvoor dan ook je forumprofiel willen aanvullen met postcode + huisnummer, naam contractant en klantnummer?  

 

Daar gaat het nu niet om lees de berichten op kpn of totaaltv maar na

Reputatie 7
Badge +28

Ik wil de 4k ontvanger is dat mogelijk als je dus de 4k optie aanvinkt bij je abonnement. Hoor graag. 

Mvg, Remco 

 

 

Dit was jouw vraag : Dan wil je dus kennelijk een 4K-abonnement.

 

Totaal TV reageert op een ander topic hier op het forum waarin dit bericht op de website van KPN werd besproken: 

Wat betekent dit voor mij? 

Word je na 1 oktober klant bij KPN? Dan krijg je de nieuwe tv-ontvanger met afstandsbediening. Om programma’s in 4K te kunnen kijken met deze tv-ontvanger, heb je wel een bijpassende abonnement nodig. Voor bestaande klanten blijft KPN de huidige tv-ontvangers ondersteunen en verbeteren. 


Kortom : Nieuwe klanten krijgen inderdaad de 4K ontvanger, maar dat betekent niet dat ze nu bij alle klanten van KPN de ontvangers gaan omwisselen. Wel natuurlijk als je over wil stappen op 4K of als je oude ontvanger het begeven heeft. 
 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Remcofaya Ik was er inderdaad vanuit gegaan dat je graag een 4K-abonnement wilde hebben. Dat is niet het geval? Zoals Noordzee al aangeeft: we ruilen ze niet standaard om. Maar je hebt dus wat problemen met je huidige ontvanger, lees ik terug? Ik wil met alle plezier meekijken en ik zal toch ook proberen om je ontvanger op afstand dan te resetten, inclusief het opnieuw in laden van de software. Is dat ok? 

Reputatie 1

Hallo @Remcofaya Ik was er inderdaad vanuit gegaan dat je graag een 4K-abonnement wilde hebben. Dat is niet het geval? Zoals Noordzee al aangeeft: we ruilen ze niet standaard om. Maar je hebt dus wat problemen met je huidige ontvanger, lees ik terug? Ik wil met alle plezier meekijken en ik zal toch ook proberen om je ontvanger op afstand dan te resetten, inclusief het opnieuw in laden van de software. Is dat ok? 

Nee laat het dan maar lekker zo dan wacht ik wel of stap over zodra mn abonnement afloopt want als ik geen enkele optie zie van 4k hoef ik het ook niet als ik een 4k tv heb want als ik de optie niet zie dan ligt dat bij jullie en niet bij mij

Reputatie 7
Badge +28

Raar dat je optie 4K niet ziet in MijnKPN. Mocht je alsnog ooit een abonnement willen op de 4K zenders?, dan kun je ook altijd bellen met 0800-0402.  

Reputatie 1

Raar dat je optie 4K niet ziet in MijnKPN. Mocht je alsnog ooit een abonnement willen op de 4K zenders?, dan kun je ook altijd bellen met 0800-0402.  

Heb inmiddels al m'n hele abonnement aangepast en krijg eerdaags dat nieuwe kastje

 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi, dan is het dus toch nog gelukt. :thumbsup_tone4:

Reputatie 1

Mooi, dan is het dus toch nog gelukt. :thumbsup_tone4:

Ja na wat aarzelen ga 5 euro per maand meer betalen als nu 

Reageer