Beantwoord

Ontvanger kpn, geen beeld/geluid

• 25 september 2018
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

De tv geeft aan pas de signal en de ontvang loopt op van 0 p enz enz 27 p enz enz wat nu te doen geen beel geen geluid?
icon

Beste antwoord door Natascha licht 26 september 2018, 16:50

@Natascha licht, dat is nog wat weinig informatie om te snappen wat er bij jou aan de hand is... Om te beginnen wat vragen: welke tv ontvanger heb je en hoe is die aangesloten op de modem (Experia), rechtstreeks of via bijv. een draadloze verbindingsset? Heb je op de televisie de juiste bron/source geselecteerd? Dat moet een HDMI ingang zijn en niet de TV ingang.

Het is me gelukt idd wat met de tv bedankt voor u reactie
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Natascha licht, dat is nog wat weinig informatie om te snappen wat er bij jou aan de hand is... Om te beginnen wat vragen: welke tv ontvanger heb je en hoe is die aangesloten op de modem (Experia), rechtstreeks of via bijv. een draadloze verbindingsset? Heb je op de televisie de juiste bron/source geselecteerd? Dat moet een HDMI ingang zijn en niet de TV ingang.
Reputatie 7
Badge +31
Pas de signal ??? Staat het menu van je televisietoestel soms op Frans?

Verder ben ik het met joss1965 eens. De tv staat niet (meer) op de ingang voor de tv-ontvanger. Dat is een van de hdmi ingangen van je tv.

Pas de signal ??? Staat het menu van je televisietoestel soms op Frans?

Verder ben ik het met joss1965 eens. De tv staat niet (meer) op de ingang voor de tv-ontvanger. Dat is een van de hdmi ingangen van je tv.

Reageer