Beantwoord

Ontvanger loopt vast bij terugkijken

  • 18 July 2021
  • 2 reacties
  • 219 keer bekeken

Ik heb de volgende problemen.

Bij het terugkijken vanuit de gids of een opname, loopt de boel gewoon vast. Geen beeld, geen geluid en de ontvanger reageert niet meer op input van de afstandsbediening. Zowel in de woon- als slaapkamer.

In de woonkamer heb ik een ARRIS VIP 5202 met de volgende versies firmware;

HTML-versie: 4.122.212

NMC-versie: 8.0.124_1

DBL-versie: 7.12.3

RBL-versie: 3.0.18

 

KPN klantenservice zou vandaag een update uitvoeren bij mij thuis maar zie dat ik niet van alles de laatste versies heb zoals zichtbaar is in het bericht over de updates voor 2021. Dus daar moet iets mis zijn gegaan. Wat is nu de oplossing voor dit probleem, want het is echt vreselijk irritant. Oh ja, alles van modem, router, switch en ontvangers zijn gereset door 30 seconden van de spanning te halen en/of een herstart te geven.

 

Met vriendelijke groeten,

Marthijn Soesbergen

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart_ 20 July 2021, 08:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Ik heb deze problemen ook, zowel met het terugkijken vanuit de gids als het kijken van opnames. Het valt me de laatste dagen vooral op bij Ziggo Sport Select (F1 uitzendingen).

Na enige tijd staat het beeld vast geen geluid, de tijd waarop zich dit voor doet is wisselend ook binnen dezelfde opname. 

 

Vanmiddag gebeld met KPN zij zouden een update opnieuw doorvoeren. Bij thuiskomst van mijn werk blijven deze problemen gewoon bestaan.

 

Reeds alles een reset gegeven, Tv-ontvangers, modem en switch (alles door KPN geleverd) en het lost helemaal niks op. Dit heb ik zowel in de woonkamer als de slaapkamer. Wat gaat nu de oplossing worden?

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +20

Dag @Marthijn83 Welkom hier op het KPN Forum! Hoe is de situatie nu? Werkt je tv-ontvanger weer zoals het moet? Als het nog steeds speelt, zou je je ontvanger dan eens een frisse start willen geven? Dat is een stap verder dan ene herstart: je laadt ook de software opnieuw in.Â