Beantwoord

Ontvanger reageert erg traag na een nieuwe ontvanger VIP 1853

• 27 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 183 keer bekeken

Doordat onze oude ontvanger erg veel haperde hebben we de VIP 1853 gekregen .
Man o man wat een ramp , zappen of naar het menu gaan duurt erg lang .
Ik heb al op verschillende forums gekeken en het schijnt dat het is omdat er zoveel data moet worden ingeladen , mmmmm waarom is dat bij het oude kastje niet en waarom hebben andere aanbieders daar geen last van ?
De ontvanger 30 sec ontkoppelen en bij herstart gelijk bij het eerste streepje de menu knop indrukken om de boel te resetten naar fabrieksinstellingen om daarna de nieuwe software te laden lukt al helemaal niet , ik kan drukken wat ik wil maar geen menu met instellingen , hij laad gewoon vrolijk door .
Zijn er mensen die dit ook ervaren ? en misschien mensen met een oplossing ?

BVBD Carlo
icon

Beste antwoord door wjb 27 augustus 2017, 21:43

Als jij nog geen Arcadyan HMB2260, Arris VIP2952 of ZTE ZXV8001 hebt dan kan je één Motorola VIP1853 omruilen via de onderstaande pagina.

https://www.kpn.com/service/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Als jij nog geen Arcadyan HMB2260, Arris VIP2952 of ZTE ZXV8001 hebt dan kan je één Motorola VIP1853 omruilen via de onderstaande pagina.

https://www.kpn.com/service/televisie/extra-diensten/netflix-kijken-via-interactieve-tv/servicetool-apparatuur-wissel.htm
thanks ik had het al gezien en gedaan , ben benieuwd .
Snap alleen niet waarom ze deze niet gelijk geven met omruilen van oude motorola , ze geven dus gewoon de Motorola VIP1853 terwijl ze weten dat deze problemen geeft .
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Carlo, welkom op het forum!

De 1853 is niet de snelste ontvanger maar hoort prima te werken. Er is een tijd terug inderdaad een probleem geweest met deze ontvanger met het inladen van opnames. Dat is verholpen middels een update. Het is niet zo dat we je bewust een ontvanger sturen die niet goed werkt, maar erg jammer om te zien dat het zo slecht bevalt. Fijn dat er via servicetool toch nog een nieuwe ontvanger wordt opgestuurd.

Er is een overigens een andere manier om een fabrieksreset uit te voeren. Ga daarvoor naar het Instellingen-menu, vervolgens Systeem instellingen, Systeem informatie en druk op de gele knop. In dat menu kun je de fabrieksinstellingen ook terug zetten.
Reputatie 4
Badge +2
Worden deze kastjes nog steeds geleverd? Ik heb al 3 of 4 jaar de veel snellere arcaydan (met Netflix wat de Motorola niet heeft)

Reageer