Beantwoord

Ontvanger reageert slecht

  • 22 November 2019
  • 2 reacties
  • 248 keer bekeken

Hallo,

Ik ben de zoveelste met problemen met de Motorola VIP 1853. Als ik op dit forum kijk zijn er talloze gevallen. Waarom moet iedereen hiermee worstelen terwijl KPN dit gewoon weet? Nou ja, voor de vorm: ontvanger reageert traag op de afstandsbediening, knopjes blijven hangen bv 1 wordt 11111111. Programma gaat op zwart als je pauzeert, schiet terug naar live als je weer verder wil kijken. Etc, etc, is er een oplossing?

icon

Beste antwoord door Nadia 22 November 2019, 10:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Dennetflix 

Deze Motorola 1853 mag je omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger, deze Motorola 1853 is verouderd en mag daarom vervangen worden door KPN. Laat je het even weten of het gelukt is?

Reputatie 7

Hallo @Dennetflix, welkom op het KPN forum. Goed dat je ons hebt gevonden. Super irritant dat de ontvanger mankementen vertoont. Bedankt voor de duidelijke omschrijving van het probleem.

Ik geloof graag dat je meerdere vragen over de tv-ontvanger hier treft. We zijn hét forum van KPN en bestaan al 8 jaar, gebruikers weten ons goed te vinden. Hier helpen we vele klanten met uiteenlopende vragen. We werken met een piepsysteem. Ervaar je een storing / mankement die door de tv-ontvanger wordt veroorzaakt? Geef een piepje. Je krijgt kosteloos een nieuwe ontvanger van ons, doen we niet moeilijk over. Om het makkelijk te maken kun je zelfs via de site de ontvanger omruilen. Bedankt voor het delen, @Dennis Schreve!

Is het gelukt om een nieuwe tv-ontvanger te krijgen? We horen graag van je.

Reageer