Ontvanger TF6000COK lijkt kapot

• 2 juli 2012
  • 2 reacties
  • 13990 keer bekeken

Goedenavond,

Wellicht kan iemand mij adviseren?

Sinds 2010 heb ik digitenne voor mijn extra tv in de slaapkamer, mijn standaard abonnement is interactieve tv van KPN.

Tot een paar weken geleden werkte digitenne perfect, maar van de 1 op de andere dag heel slecht ontvangst op alle zenders. Toen werkte opeens de afstandbediening niet meer (batterijen gecontroleerd) en ook op de ontvanger zelf kun je de zenders niet meer wisselen met de knopjes en je kunt de ontvanger ook niet meer handmatig uitzetten, reageert nergens op.

Heb de ontvanger aan en uit gezet (stekker eruit), kaartje schoongemaakt, maar hij werkt niet meer. Ook brandt het blauwe lampje van de antenne nog maar heel erg flauw terwijl dit normaal heel fel is.

Ik heb het idee dat de ontvanger stuk is. Iemand een tip?

Alvast bedankt!

Martijn

2 reacties

hoi,

doorloop dit stappenplan, wellicht komt je ontvanger in aanmerking voor vervanging:

http://kpn-customer.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/6204/kw/slecht%20beeld%20geluid%20topfield

en anders kan helpdesk je ongetwijfeld helpen :-)

succes!

Reputatie 5
Badge +7
Beste martijndecocq,

Heeft bovenstaand antwoord geholpen? Zo nee, ontvang ik graag van u in een privébericht uw postcode, huisnummer en telefoonnummer. Dan help ik u verder.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer