Beantwoord

Ontvanger voedingskabel kwijt

  • 15 August 2019
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Goedemorgen KPN, ik ben de voedingskabel van 1 van de ontvangers kwijt. Kan ik een nieuwe kabel dan wel nieuwe set ontvangen? Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 August 2019, 09:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Kramerp. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat je de stroomadapter kwijt bent. Ik zal voor je uitzoeken of ik een nieuwe stroomadapter kan toesturen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Kramerp. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat je de stroomadapter kwijt bent. Ik zal voor je uitzoeken of ik een nieuwe stroomadapter kan toesturen. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Dag Vikash, excuus voor de late reactie. Het is inmiddels opgelost, bedankt!
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer