Ook ReplayTV bij KPN??? Laat het weten! ;)

• 22 september 2015
  • 11 reacties
  • 992 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Beste KPN,

Ik zie nu steeds bij de commercials dat jullie concurrent Ziggo alle programma's opneemt, en dat klanten dan GRATIS kunnen kijken naar hun favorieten programma's. Ook van de commerciële zenders. Alleen is wel 1 minpunt, dat de reclames NIET door te spoelen zijn. Dat zal ook wel de reden zijn dat het op deze manier kan worden aangeboden. Feitelijk nemen jullie ook alles op, alleen moeten we de opnames inplannen. Kunnen jullie deze techniek niet ook toepassen? Om de concurrentie voor te blijven. Nu moeten we nog steeds betalen voor die RTL-zenders. Bijvoorbeeld: "RTL Late Night" kost: € 0,99ct per aflevering. 

€ 0,99ct. x 5 = € 4,95 per week. Ziggo geeft deze dienst gratis aan, maar dan wel met reclame erbij. 

Hopelijk komt KPN ook met zo'n dienst. Alleen zullen we de naam "ReplayTV" maar niet gebruiken. Anders begint Ziggo weer de mekkeren dat we hun naam: ReplayTV gebruiken...

11 reacties

alleen als het naast het huidige opnemen kan. Reclame niet kunnen doorspoelen is een dealbreaker voor mij

Reputatie 4
Badge +6
Op het Ziggo gebruikersforum las ik ervaringen met ReplayTV die niet zo geweldig zijn. Het schijnt regelmatig voor te komen dat programma's toch niet terug te kijken zijn en een foutmelding geven. Het idee is wel mooi, maar de kinderziektes zijn er kennelijk nog niet uit.
Geldt ook voor Horizon TV in het algemeen. Er zijn veel problemen met de tweede (mini) Horizonbox voor bijv. op een slaapkamer.
Ik blijf wat dat betreft wel bij KPN. Ben tevreden over stabiliteit van iTV en ik kan al genoeg kijken via UitzendingGemist, BeginGemist etc. 🙂
Reputatie 7
Badge +19

kjlffrr schreef op 23 sep '15 10:19 u

alleen als het naast het huidige opnemen kan. Reclame niet kunnen doorspoelen is een dealbreaker voor mij

[/quote]
[/quote]
Die info klopt niet helemaal.

Reclames kunnen ALLEEN niet doorgespoeld worden bij de Nederlandse commerciele zenders.

De rest allemaal wel inclusief de drie NPO zenders.

Programma's kunnen tot een week toe teruggekeken worden.

Dit is naast het gewone opnemen en uitzending gemist gewoon beschikbaar.

Reputatie 7
Badge +19

DennisDatema68 schreef op 22 sep '15 20:14 u

Hopelijk komt KPN ook met zo'n dienst. Alleen zullen we de naam "ReplayTV" maar niet gebruiken. Anders begint Ziggo weer de mekkeren dat we hun naam: ReplayTV gebruiken...

[/quote]
[/quote]
Gewoon de naam Begin gemist aanhouden en die uitvoeren zoals ReplayTV het doet.

Reputatie 7
Badge +18

huistijger schreef op 24 sep '15 om 09:21u

DennisDatema68 schreef op 22 sep '15 20:14 u

[/quote]
[/quote]
Gewoon de naam Begin gemist aanhouden en die uitvoeren zoals ReplayTV het doet.

[/quote]
[/quote]
Ja inderdaad https://#" data-login="huistijger, dat is ook een idee om "Begin Gemist" aan te houden, en dat dit dan ReplayTV is... ;)

Reputatie 7
Badge +18

kjlffrr schreef op 23 sep '15 om 10:19u

[/quote]
[/quote]
Ja dat kan dat het voor jou een "dealbreaker" is. Maar als ze het niet doen, moet je betalen. En dan zitten nederlanders daar weer over te zeuren. Nederlanders houden van GRATIS... :D En ik ben daar net zo schuldig aan! :p;)

Reputatie 7
Badge +13
Huistijger, ik vind jouw idee heel erg goed.

Zelf heb ik momenteel voldoende aan het kunnen opnemen van 6 programma's tegelijk.

En dan nog steeds live kunnen kijken.

Reputatie 1
Ik sluit me aan bij de suggestie, met een gezin van 5 begint 6 opnames en serie opnemen helaas te krap te worden.... als KPN slim is doen ze het dan ongeveer hetzelfde als ziggo, maar dan 10 dagen ipv 7... Eventueel als separaat pakket / gecombineerd in een "Meer TV" pakket (dan slaat dekt die naam ook beter de lading), en als ze spekkoper wollen worden Netflix daar ook bij in 🙂
Reputatie 7
Badge +13
Netflix via de KPN decoder.

Op zich geen slecht idee, als het maar wel opdezelfde manier kan als nu met Netflix.

Op je computer voorinstellen en via de tv kijken.

Maar KPN werkt met Videoland, dus zie ik het niet zo snel gebeuren.

Reputatie 7
Badge +18

joop2011 schreef op 27 sep '15 om 16:07u

Netflix via de KPN decoder.

Op zich geen slecht idee, als het maar wel opdezelfde manier kan als nu met Netflix.

Op je computer voorinstellen en via de tv kijken.

Maar KPN werkt met Videoland, dus zie ik het niet zo snel gebeuren.

[/quote]
[/quote]
Waarom doen ze de Netflix-app gewoon niet bij MéérTV plaatsen. En dat je dan kan inloggen met je Netflix-gegevens. Want de wens van veel klanten is Spotify bij MéérTV te krijgen. Wij kunnen apps zo gratis downloaden bij Google Play of de appstore. Waarom kan KPN die er dan niet bij zetten? ;)

Reputatie 1
Ik denk dat dat met hun eigen Videoland te maken heeft.

Reageer