Vraag

Op mijn tv internet gebruiken.

• 19 september 2016
  • 6 reacties
  • 129 keer bekeken

Reputatie 1
Hoe kan ik met de kpnafstandsbediening een usbstick in de tv aanzetten

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Gaat het om internet op je TV of om de content van een USB stick te lezen? Indien het om het laatste gaat: via het knopje Source. Dan kom je in het menu waar je ook kunt kiezen voor HDMI1, HDMI2, etc. Op de meeste TVs kun je in dit menu ook jouw USB stick selecteren.
Reputatie 1
Voordat ik ITV had met een andere afstandsbediening ging het heel simpel, hoefde alleen maar het icoontje van Net Tv of bv UsbStick te selecteren.
Maar nu met deze Kpnafstandsbediening weet ik geen raad
Reputatie 7
Badge +30
Niet. Hier heb je de andere afstandsbediening voor nodig.
Reputatie 1
Met mijn huidige TV werkt dit ook niet. Met het knopje source kan ik wel het menu gebruiken met HMDI 1 enz maar steeds krijg ik de reactie "geen videosignaal" .Dus misschien ligt het aan de Tv?
Het toestel is een Philips / 42 PFL 9664.
Reputatie 7
Badge +12
Dat je geen videosignaal hebt op een HDMI kanaal waar niets is ingeplugd is logisch ;)
Heb je de USB stick in je TV geplugd? Bij veel TVs kun je via dat menu verder klikken naar USB, en dan deze vervolgens openen.

Dus: HDMI1, HDMI2, HDMI3, USB.
Iets in die trant.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @opajo, welkom! Wat hrh aangeeft lijkt me de enige optie om het voor elkaar te krijgen met onze afstandsbediening. Als USB niet in de "bronlijst" staat dan klopt het antwoord van Robin ben ik bang.

Reageer