Beantwoord

Op tablet geen HD versie van de zenders?

  • 7 September 2019
  • 5 reacties
  • 210 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +9
Ik kijk bijna nooit via mijn tablet naar de TV zenders. Vandaag wel en ik merkte dat iTV Online zowel via iOS als via Android alleen de SD zenders laat zien. Ik kan me uit het verleden herinneren dat je ook HD zenders kon bekijken. Of ben ik nu mis?

Overigens werkt het via de normale TV wel goed.
icon

Beste antwoord door wjb 7 September 2019, 22:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
De SD en HD zenders in de iTV app waren altijd al precies hetzelfde (720p).
De enige reden dat ze apart getoond werden was dat je opnames voor de de HD en SD zender apart moest kunnen inplannen. Dat is nu niet meer nodig want ook in de app is de HD op 1 functionaliteit nu opgenomen.

Geen zorgen dus, je kijkt nog altijd naar dezelfde kwaliteit.
Reputatie 6
Badge +9
Aha, vandaar. Duidelijk dan. Dank je wel voor dit antwoord. @wjb
Reputatie 7
Badge +22
OFF-TOPIC: @Alfons wat hebben we jou niet meer lang gesproken! Hoe is het met je?
En is TV kijken met de app jou goed bevallen? 😉
Reputatie 6
Badge +9
Hallo @Dennis Schreve , Met slechte mensen gaat het altijd goed. Prima dus!😀
Ik gebruik iTV Online haast nooit. Maar gisteren en vandaag zat ik niet bij de TV toen ik de trainingen en kwalificatie van de F1 wilde volgen. Toen viel me dus op dat ik geen HD zenders kon kiezen. Maar @wjb heeft dat prima uitgelegd.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Alfons.

Zo te lezen ben je hier een bekende. 🙂 Aangenaam.

Fijn dat het duidelijk is en dank aan wjb voor de uitleg. Je weet me te vinden mocht het nodig zijn. 🙂