Beantwoord

Op zoek naar oude afstandsbediening

  • 12 July 2020
  • 7 reacties
  • 962 keer bekeken

Ik ben op zoek naar oude goed werkende afstandbediening. Ik vind de nieuwe vreeslijk, kan niet aan wennen. Is er iemand die eentje kwijt wil raken? Graag! 

 

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 12 July 2020, 13:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Deze gebruik ik nog af en toe. Een vriend van me komt regelmatig hier kijken. Hij kan zeer moeilijk wennen aan nieuwe apparatuur. Zelfs een nieuwe tv komt er niet, ondanks een grote kras op zijn scherm (die je overigens nauwelijks ziet als de tv speelt). Hij gebruikt dan deze die hij zelf ook nog heeft (al 9 jaar!). Ik hou 'm vooralsnog voor hem in reserve.

Via marktplaats (2de hands) en 123afstandsbediening.nl vind ik wel de D3, het tussenmodel van 2014 tot okt-2019.

Dat is deze:

afst.bed. D3

123afstandsbediening.nl: D3 van KPN (€ 49,95)
123afstandsbediening.nl: Alternatief model van 123 zelf (€ 14,95) Misschien is deze evt. wat?

Reputatie 7
Badge +22

Dat is nostalgie! Grappig dat je er nog een foto van hebt. Dit is de eerste afstandsbediening toen KPN ging starten met interactieve TV. Ben alleen bang dat deze niet meer leverbaar zijn. 😉

Deze gebruik ik nog af en toe. Een vriend van me komt regelmatig hier kijken. Hij kan zeer moeilijk wennen aan nieuwe apparatuur. Zelfs een nieuwe tv komt er niet, ondanks een grote kras op zijn scherm (die je overigens nauwelijks ziet als de tv speelt). Hij gebruikt dan deze die hij zelf ook nog heeft (al 9 jaar!). Ik hou 'm vooralsnog voor hem in reserve.

Via marktplaats (2de hands) en 123afstandsbediening.nl vind ik wel de D3, het tussenmodel van 2014 tot okt-2019.

Dat is deze:

afst.bed. D3

123afstandsbediening.nl: D3 van KPN (€ 49,95)
123afstandsbediening.nl: Alternatief model van 123 zelf (€ 14,95) Misschien is deze evt. wat?

Nee, ik zoek echt de enige goede 10 jr oude.... 

Dat is nostalgie! Grappig dat je er nog een foto van hebt. Dit is de eerste afstandsbediening toen KPN ging starten met interactieve TV. Ben alleen bang dat deze niet meer leverbaar zijn. 😉

Niet alleen een foto 😊, geen nostalgie, ik heb de nieuwe, maar die vind ik gebruikers onvriendelijk ;) de oude is gewoon compact en geweldig! Perfecte ontwerp. Jammer dat het geeft op.... 

Reputatie 7

Hoi @Liddya, welkom bij ons op het forum! Dat is een klassieke afstandsbediening die je daar hebt, die zien we niet zoveel meer. Wij hebben die helaas ook niet meer, zoals Dennis al dacht. Ik had ook nog even op Marktplaats gezocht, maar net als Peter kon ik dit model daar niet vinden. Ik ben bang dat de nieuwe de enige optie nog is, als de klassieker de geest heeft gegeven.

Ik heb deze afstandsbediening en wil verkopen voor € 14.95 of ruilen voor het laatste model.

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb deze afstandsbediening en wil verkopen voor € 14.95 of ruilen voor het laatste model.

Het laatste model kunt u gratis aanvragen bij KPN.