Storing

[Opgelost] Storing i-TV programma gids en opnames niet beschikbaar

  • 10 December 2020
  • 371 reacties
  • 9968 keer bekeken
[Opgelost] Storing i-TV programma gids en opnames niet beschikbaar
Reputatie 7
Badge +21

Storing TV-gids en opnames

Er is op dit moment een storing gaande met opnames terugkijken en de tv-gids. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Door overbelasting is ook KPN.com niet/slecht bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

 

10-12-2020 20.30 uur: Na een herstart of reset is er een mogelijkheid dat de tv-ontvanger vast loopt. Daarom het advies om de tv-ontvanger niet te herstarten of resetten. 

 

 

Status: 

 

10-12-2020 21:50 uur: De tv-ontvanger mag weer herstart of gereset worden. Dat zou het probleem moeten verhelpen

10-12-2020 20:00 uur: Het onderzoek naar de oorzaak is gestart

12-12-2020 20:00 uur: Opgelost

 

 

Eindtijd

11-12-2020

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

371 reacties

Ik heb het zelfde probleem sinds gister blijft hij hangen op 95% grrr..

stekkertjes meerdere malen erin en uit maar doet niets…

Ben albinna  twee uur bezig word er een  beetje moedeloos van

 

 

Reputatie 5
Badge +5

Rond 19:30…. Het is weer terug. Geen kerstverlichting, Arris met kabel aan Experia. 
 

 

Reputatie 5
Badge +2

Ook hier weer een grandioos succes met het nieuwe menu:

kan gids niet openen.

Kan opnames niet openen.

ook de bekende fout AVS-TO-0001

Wanneer gaan jullie wat doen KPN?

Over de snelheid kan ik niets zeggen: welke snelheid? Welke verbetering in de snelheid?

Reputatie 7

Het begint een beetje op een soap te lijken, dit is diep, diep triest.

Reputatie 2

En weer geen tvgids, box slaat dan vast. Dan zodra hij weer reageert springt die naar Nederland 1.

Ook al je de box uitzet en weer aan komt die op ned 1 en springt dan iets later naar de zender die je aan het kijken was. 

 

Grt Anita

tv ontvanger start heel erg veel op is niet te doen beeld blijft hangen heel blokkerig geluid deze ontvanger is al een keer vervangen probleem niet opgelost. ik zit heel erg te denken om van provider te wisselen hier voor betaal ik geen geld..:rage:

Reputatie 2

KPN!!! Stop eens met die onzin of ontsla de programmeurs van het menu. Ben alweer een half uur bezig met herstarten. Nu zijn mijn opnames weer verdwenen. NIKS werkt normaal. Ik was ooit een tevreden klant.

Dit is echt bagger wat jullie leveren. Waar kan ik mijn geld terugkrijgen?

 

Reputatie 1

Paar keer stroom er af

Lang wachten en dan beperkte modus.

Geen gids, geen opnames enkel live tv eerste 16 zenders.

 

Reputatie 7
Badge +10

Het begint een beetje op een soap te lijken, dit is diep, diep triest.


Van de wal in de sloot.
 

Er komt nog eerder een kolonie op Mars voor alles weer als vanouds, al dan niet tig keer beter werkt. 

 

En ja hoor ,wat denk je wat??

Na een paar uur redelijk snel te hebben gereageerd is er nu weer de brui aangegeven en kan ik ni helemaal de tv gids niet meer in🤬

 

Reputatie 1

Heb hier wel weer storing ! Mn opnames laden weer niet !!😬

Reputatie 2

Gids begint als volgt

Navolgend een melding…

De tijdwinst eerder vandaag was verwaarloosbaar, inschakelen ontvanger duurt ruim 4 seconden...het schakelen naar de gids variërend van 2 tot 3 seconden, verlaten tv gids idem.

Reputatie 1

Al de hele dag bovenstaande foutcode in beeld, alles al gedaan van stekkers er uit, opnieuw opstarten... helpt niet.

Ik kan maar tot 16 kanalen, ik kan niet meer het menu openen en dus ook niet naar mijn opgenomen programma's of instellingen en de tv gids blijft bevriezen als ik die open! Wat is er aan de hand?????? Is ontvanger stuk?? HELP

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Het niet kunnen openen van de gids staat los van de update, dat heeft te maken met een storing die op dit moment speelt: Storing Interactieve TV - Terugkijken en opnames stoppen plotseling.

Doordat die speelt rond het moment dat de update is uitgebracht snap ik dat het met elkaar te maken lijkt te hebben, maar het blijken 2 verschillende dingen te zijn. 

Vind je het vreemd dat ik daar mijn twijfels over heb? Lees de reacties van de laatste paar uur maar eens terug. Je kunt toch e.e.a. niet los zien van de update?!

Bagger van KPN!! Van de regen in de drup.

Reputatie 6
Badge +4

Het begint een beetje op een soap te lijken, dit is diep, diep triest.


Van de wal in de sloot.
 

Er komt nog eerder een kolonie op Mars voor alles weer als vanouds, al dan niet tig keer beter werkt. 

 

De gids doet het hier weer, maar wie weet voor hoe lang nu? Het is echt niet te geloven! Ik weet echt niet meer wat ik hier nu nog moet zeggen. Over en uit misschien?

Reputatie 1

Oja, en ik heb gewoon de apparatuur van KPN

Reputatie 1

Hier een stel slapende klanten…

 

Wij betalen sinds september 2014 reeds de hoofdprijs voor een pakket wat we helemaal niet nodig hebben… 

 

Sinds een maandje of wat irriteren we ons mateloos aan die tv gids! 

 

Het reageren op de afstandsbediening duurt ongeveer al 2 seconden en dan duurt het laden van de informatie ook al een seconde of twee tot drie,  ach wat zijn die 5 seconden nu?! Genoeg om terug naar die oude versie van de tv gids / ITV terug te willen, dat werkte, en snel…

 

Wat is er toch loos met die bedrijven als KPN, klantje pesten? Een goed idee naar de kloten helpen? Kunnen jullie die paar klanten niet aan? 

 

Ondertussen wel klaar mee en op zoek naar een beter abonnement bij ZIGGO, succes met je KPN Premium. :"-) 

Reputatie 2

Wij hebben hem ook opeens? nooit eerder gehad!.

Reputatie 1

Oneens valt de ontvanger uit en reageert nergens meer op. Alleen een harde reset mogelijk...na 10 min blijft de text in beeld en start de ontvanger niet verder op. Komt tot 95% en daarna niets.

In plaats van lekker ontspannen tv kijken zitten we lekker de hele avond te installeren...enige oplossing….?

De tvgids doet niks zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Reputatie 1

Hoi Wij hebben het probleem ook maar al vaker gehad.

 

Na het herstarten van alles werkt niet.

Hebben de witte 4k ontvangers en de normale HD ontvangers.

 

 

TIA William

 

 

Ik heb dezelfde foutcode sinds een vanmiddag.

Kan niet bij opnames en zenderinfo wordt niet mee gegeven

Wat is er loos?

 

Reputatie 1

Het is niet de eerste keer die alom bekende AVS-TO-0001. Een paar maanden geleden hetzelfde probleem. Niets helpt: resetten of op stand-by zetten. Het wordt eens tijd dat er eerst aan je klanten te denken voordat er weer iets nieuws door de kabel wordt geperst. En geef aan dat er een update aankomt en dat je dan ZELF goedkeuring geeft doe nu maar de update en niet het doorheen drammen dat je niets meer kunt.

Het zou fijn zijn als KPN update’s doet als de ontvangers op standby staan en bij voorkeur ‘s nachts.

Wij ook sinds vanmiddag deze problemen. Wat is er aan te doen?

Reputatie 2

ik zie op allestoringen.nl dat om 11:00 en storing was en nu weer…. twitter account is niet wakker..