Opgenomen programma's niet te bereiken met itv!

• 13 maart 2014
  • 10 reacties
  • 2590 keer bekeken

Ik kan mijn opgenomen programma's niet dezelfdedag bekijken. Ik kan wel zien dat ze bij de geplande opnames stonden maar kan ze niet terugvinden in opgenomen programma's.

Nu zat ik eergisteren wat met de geplande opnames te rommelen en toen kon ik een programma ineens wel weer bekijken maar dit was een lucky shot want vandaag lukt me datzelfde niet.

Is hier al een oplossing voor want ik zie oudere posts van maanden terug dat dit probleem ook al speelde?

Begin gemist kan ik ook niet, komt waarschijnlijk door deze box. Hoe kan ik wel een goede box verkrijgen zodat ik itv ten volle kan benutten?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Opnames kan je meteen kijken, zelfs als het programma nog opgenomen wordt.
Ik raad je aan de tuner te resetten. Hoe je dat moet doen vind je hier: http://forum.kpn.com/t5/Televisie/KPN-Interactieve-TV-Ontvanger-resetten/td-p/176511

Op je vraag over begin gemist, dat werkt pas vanaf de Motorola 1853.
Reputatie 7
Niet helemaal, ook de 1963 wordt van een firmwareupdate voorzien die Begin gemist mogelijk maakt. Oudere typen ontvangers niet, gebruikers daarvan krijgen een omruilaanbod.

Reputatie 7
Badge +16
Dat wist ik niet, bedankt Henk.
Ik miste 4 programma's van vanavond, nadat ik met alle 4 de programma's bij gepland het gerommeld werkte alles wel weer.

De geupdate firmware voor de oude box vanaf wanneer komt deze?

Vorige keer na het resetten had ik alleen nog maar wart beeld bij de opgenomen programma's dus dat sla ik voorlopig even over.

Reputatie 7
Badge +16
Tijd voor een tunerchange lijkt me.
Reputatie 7
Ik heb van Giant2000 begrepen dat hij een update voor de 1853 binnenheeft, waarin met name serieopnemen verbeterd is. Of deze update - zoals gewoonlijk - in staffels wordt uitgerold is mij niet bekend en evenmin wat het versienummer is. Ik zal vanavond eens op mijn eigen 1853 kijken.

Reputatie 7
Ik heb de update (2.0.10_13) zelf ook.
Reputatie 7
Badge +16
Ah, mooi. Zijn er nog meer wijzigingen dan de verbeterende serieopnames?
Reputatie 7
Dat is me nog niet opgevallen. Een changelog zou wel handig zijn!

Reputatie 7
Badge +16
Wat me gisteren wel opviel is dat ik series in ruste niet kan wissen (met de rode knop).

Reageer