opgenomen programma's niet te kijken

• 26 oktober 2013
  • 14 reacties
  • 6692 keer bekeken

Ik heb ineens het probleem dat ik programma's die ik heb opgenomen niet meer kan kijken. Als ik een programma selecteer dan lijkt het alsof de opname start, maar mijn beeld wordt zwart en blijft zwart. Vanochtend nog iets gekeken, toen dus niks aan de hand. Heb al verschillende programma's geprobeerd, ook films die ik al eerder gekeken heb, het ligt dus niet aan een specifieke opname.

14 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Opnieuw opstarten helpt niet

Toen terug naar fabrieks instellingen ... paar uur wachten ... 1 programma kunnen kijken en daarna was alles weer zwart

Ik kan niets opgenomen of in de videotheek bekijken

Reputatie 1
Badge
Hier hetzelfde, en dan ook nog het geklooi van gisteren toen de zenderinformatie niet werd opgehaald. Hier heb dus echt geen zin in en ik ga weer helemaal terug naar de basis en schakel voor wat betreft opnames over naar de satelliet.
Ik heb niet zoveel tijd om series als Penoza en Overspel te kijken, zondagochtend is daarvoor ingeruimd en via UG gaat het dus ook niet.

Het is voor mij te onbetrouwbaar allemaal........
Ik heb net contact gehad met de technische helpdesk, zij hebben de modem gereset, helaas heeft dat ook niet geholpen. Ze hebben nu de call doorgezet naar de achterliggende technische afdeling en hopelijk wordt ik hier morgen over teruggebeld. Het probleem was bij hen niet bekend.

BTW ik had ook de software opnieuw geladen, kon toen een paar programma's kijken en daarna niet meer, het is een raar probleem.

Het wordt dus helaas (op deze regenachtige zondag) geen opnames kijken voor mij....

Reputatie 1
Badge
Dat probleem zou inmiddels toch wel bekend moeten zijn, vreemd dat ze dan bij jou een modemreset doen, laat KPN nu eerst maar eens erkennen dat er een storing is en ga het snel oplossen!
Reputatie 1
Badge
Na een reset naar de fabrieksinstellingen is het probleem bij mij opgelost.
Ik kan ook geen opnames bekijken beeld staat op zwart en het lijkt of ik het programma al af gezien heb ( tijd )
Reputatie 1
Hier in Hilversum ook geen enkele opgenomen programma te bekijken, gewoon opgestart. Dat hielp niet. Reset naar febrieksinstellingen ga ik nu eve opzoeken. Zuut
Reputatie 2
Badge +1
Beste Eljoh,

Wat vervelend dat je de opnames niet terug kan kijken! Zou je voor mij de tv ontvanger willen resetten? Voor instructies zie deze link: http://forum.kpn.com/t5/Televisie/Decoder-resetten/td-p/15493

Ik hoor graag van je of dit het probleem oplost!

Jowan

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Marcelklum,

Normaal zou een reset dit probleem moet verhelpen. Aangezien dit bij jou niet zo is. Wil je mij via een privébericht je klantnaam, postcode en huisnummer toesturen? Dan meet ik de lijn voor je na!

Met vriendelijke groet,

Jowan

Reputatie 2
Badge +1
Beste danyama,

Vervelend dat je itv diensten niet naar behoren werken! Zou je voor mij de ontvanger willen resetten? Voor instructies zie de bijgevoegde link: http://forum.kpn.com/t5/Televisie/Decoder-resetten/td-p/15493

Ik hoor graag van je of dit het probleem oplost!

Jowan

Beste Jowan, dat heb ik al 2x gedaan. 1e keer zaterdagavond, dat heeft even geholpen, maar zondagochtend was het weer mis. Toen heb ik het nog een keer gedaan, maar had geen effect. daarna heb ik maar even gebeld met de KPN helpdesk en hebben zij een modemreset gedaan, ook geen effect.

Reputatie 2
Badge +1
Hallo Eljoh,

Een vervelende situatie! Wil je mij via een privébericht je klantnaam, postcode en huisnummer sturen? Dan pak ik het vanuit daar verder op! 

Met vriendelijke groet,

Jowan

Hallo Jowan,

Ik heb hetzelfde probleem als hier beschreven.

Als ik de decoder reset blijven alle opnames dan wel behouden?

Reputatie 7
Als je opnames via het Opnemen pakket bekijkt worden ze bij KPN op een server ("in de cloud") opgeslagen, gekoppeld aan je abonnementsnummer. Bij een softwarereset van je ontvanger of het terugzetten van je fabrieksinstellingen blijven de opnames bij KPN gewoon behouden. Zelfs als je ontvanger om wat voor reden vervangen moet worden blijven je opnames beschikbaar. Mocht je twee ontvangers hebben (tegenwooridg bijna standaard) kun je opnames ook steeds op beide ontvangers programmeren en ook weer terugkijken.

Reageer