Beantwoord

Opgenomen serie bekijken lukt maar ten dele

  • 28 February 2019
  • 7 reacties
  • 179 keer bekeken

Reputatie 1
Ik had een serie opgenomen en wilde die bekijken.
Helaas kon ik alleen het eerste deel bekijken en na dit deel stopte het afspelen.
Deel 2 en 3 kon ik niet bekijken alleen maar verwijderen.
Hoe kan ik de 2de en volgende afleveren uit een serie bekijken (in het vervolg).
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 4 March 2019, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Oei, dat is een vervelende ervaring. Welke serie hebben we het over?
Reputatie 1
Dank voor je reactie Erwin.
Het ging om RTL Autowereld, maar zou het echt te maken hebben met de serie?
Ik denk zefl van niet want het is al eerder voor gekomen dat ik alleen het eerste deel van een door mij opgenomen serie kon zien.
Het systeem is nog niet perfect, helaas. Soms worden er aan onze kant ook fouten gemaakt en dan staan bepaalde codes niet goed. Vandaar dat het soms af hangt van welke serie je bekijkt.
Kun je de datum terughalen wanneer je de serie hebt ingepland? Dan kan ik het laten onderzoeken.
Ai, die heb ik net allemaal gewist. Neem ze wel op, in serie, maar kijk lang niet altijd. De laatste 3 ongekeken weer verwijderd.
Zet je ontvanger volgende keer even een minuut uit (schakelaar achterkant). Dan wordt alles weer gesynchroniseerd. Hopelijk helpt dat.
Reputatie 1
@ Erwin: Ik weet niet precies welke datum ik de serie heb ingepland maar het zal rond eind januari geweest zijn.
Wel jammer om te horen dat het systeem niet perfect werkt. Er wordt iets geboden wat deel uit maakt van het opnemen pakket en het werkt niet. Wel goed dat ik het weet want dan ga ik er bij echt belangrijke programma's geen gebruik meer van maken. Het ging nu om een autoprogramma dus niet echt belangrijk.

@ Peter: die tip ga ik eens proberen maar als dit deel uit gaat maken van de procedure om een serie op te nemen..... Niet ideaal.
Voorlopig is dat wel het beste advies. Zijn de uitzendingen anders nog via uitzending gemist of direct terugkijken, te bekijken?
Reputatie 1
Ik zal het eens gaan onderzoeken Erwin.