Beantwoord

Oplossing voor foutmelding 3025

  • 24 May 2019
  • 13 reacties
  • 271 keer bekeken

Alles geprobeerd zonder resultaat. Ik vind de oplossing:
"Stap 4: Controleer of het een seriematig opnemen probleem is?
Komt de foutcode vaak voor bij het seriematig opnemen? Neem de afleveringen dan los van elkaar op, in plaats van de hele serie in één keer."
niet echt een oplossing.
Dat moet toch echt beter.
Ik wacht op een oplossing.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 May 2019, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @ahjmhendriks, We krijgen hier meerdere meldingen over. Om uit te zoeken wat er aan de hand is hebben we wat informatie nodig. Je krijgt de melding bij meerdere (serie) opnames? Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Daarnaast ben ik benieuwd welke versie tv-ontvanger je in gebruik hebt.
Ggegevens zijn toegevoegd aan forumprofiel. Versie tv-ontvanger is eet is vip2952 v2
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt @ahjmhendriks, Krijg je de foutmelding bij meerdere opnames en zou je een voorbeeld van een opname kunnen geven? Dan kan ik een voorbeeld doorgeven, zodat mijn collega's een oplossing kunnen zoeken.
Ik kan geen enkele opname meer bekijken ook niet die waarvan ik al een deel had bekeken.
Ik reken op een snelle oplossing van kpn
Ik krijg ze bij alle opnames. Voorbeelden 'broodje gezond' en 'Ersin in wonderland'. Maar het komt voor bij alle eerdere opnames.
Ik heb 2x de software opnieuw laten installeren maar alles zonder resultaat. Ik heb ook alle serieopnames gewist. Alles zonder resultaat. Dit is heel storend.
Hoi @ahjmhendriks . Dat kan ik heel goed begrijpen! Onze techneuten geven aan dat de oorzaak gevonden is en het probleem zou verholpen moeten zijn. Is dat ook jouw ervaring?
Het lijkt opgelost. Nog even afwachten...
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde probleem al heel de dag. De reeds opgenomen programma’s klappen eruit, en ook via “terugkijken” blijven de opnames hangen.
Helaas komt dit voor bij alle opgenomen programma’s. Spoel je een opname vooruit, dan is de versnelde weergave niet terug te schakelen naar normale weergave.
vrijdagavond is mijn avond waarop ik tijd heb om opgenomen programma’s terug te kijken. Helaas, nu valt er dus niks te kijken 😭
Bij mij is het dus nog niet opgelost.
Reputatie 7
Badge +11
@AlanaBikerider

Ik denk een tijdelijke storing,Zo lees ik op fb van KPN
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157080589981718&id=297779776717

Daar lees je meerdere meldingen,
Ik zou het nog even afwachten, misschien lost het zich vanzelf op
Ik had er vandaag ook een keer last van.
Reputatie 1
@AlanaBikerider

Ik denk een tijdelijke storing,Zo lees ik op fb van KPN
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157080589981718&id=297779776717

Daar lees je meerdere meldingen,
Ik zou het nog even afwachten, misschien lost het zich vanzelf op

A, die had ik nog niet gezien. Wel gegoogled op de storing, maar niet gedacht om op facebook te kijken. Bedankt, Tycha.
De storing is (voor zover ons bekend) opgelost. Mocht er toch nog iets aan de hand zijn, laat het mij weten!