opname

• 11 juni 2012
  • 8 reacties
  • 9934 keer bekeken

Ik heb opnamemodule via cloud. Veel problemen dat hervatten vaak niet werkt en bij 0 begint. Maar nu ook dat ik bepaalde programma's die zijn opgenomen wel aankiesbaar zijn maar niet "starten" Krijg alleen zwart scherm en geen tijdsbalk te zien. Enig idee?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Dat 'hervatten' probleem is bij mij, ondanks alle terugbelmoeite via de 2e lijn bij KPN, ook nog nooit opgelost. Hopelijk wordt daar nu aan gewerkt want is inderdaad irritant.

Beeld wat op zwart blijft komt eenenkele keer voor, als je de tuner even reset dan is het opgelost (model 196*):

- tuner op standby

- stekker eruit, na 30 sec. er weer in

- zodra eerste balletje in beeld: druk op MENU

- terug zetten naar fabrieksinstellingen en software verwijderen

- opslaan en wachten tot de tune rweer is opgestart (kan een kleine 10 min. duren)

Reputatie 7
Het Opnemen pakket is het slechtste wat KPN tot nu toe voor iTV heeft ontwikkeld. De gedachte erachter is wel goed maar de uitvoering allerbelabberdst. En dan vragen ze daar im- of expliciet nog € 5/maand voor ook.

Terugkijken hapert vaak, vooral bij wat oudere opnames, tijdopnames zijn ondanks alle beloftes nog steeds niet mogelijk evenmin als herhaalde opnames. Dat konden videorecorders 30 jaar of nog langer geleden allemaal al. KPN zou zich moeten schamen:@

Reputatie 1
Ik ben nu ook een opname "sterren op het doek" van enkele weken geleden kwijtgeraakt, bijzonder vervelend is dat, wat ik ook probeer, beeld blijft zwart.

Ik kijk het nog even aan want er zijn ook voordelen, vooral het zetten van timers via de iPhone en iPad, ook op afstand is erg makkelijk. Maar wellicht ga ik weer opnamen maken met mijn Dreambox, dan heb je ook het voordeel dat je mapjes kunt aanmaken, erg handig, zou KPN ook moeten invoeren!

Reputatie 3
Badge
Beste Larco98,

Heeft de suggestie van Giant2000 u geholpen?

Zo niet dan verneem ik dat graag van u. Ik ga u dan waar mogelijk verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Reputatie 3
Badge
Beste Larco98,

Jammer om te lezen. Ik ontvang in dat geval graag uw postcode, huisnummer

en contractnaam in een privébericht. Ik zal u in een reactie daarop laten weten

wat mijn bevindingen zijn en een eventuele oplossing aandragen.

Met vriendelijke groet,

Jorn

Bedankt . ben benieuwd. OIok regelmatig bij afsplen kleine haperingen, maar dit niet vermeld.

helaas niet

Problemen blijven bij Opnamemodule , niet eenmalig maar zelfs frequent

- opname is niet te starten en geeft zwart beeld.

- hervatten begint vooraf aan

- opname is niet stabiel en schokkerig

Sinds deze week is het zelfs zo dat ik iets opgenomen heb en dat ik ander programma  krijg . Een programma met andere aanvangstijd en ook andere opname tijd. In menu wordt het wel goed aangegeven, als ik dit selecteer dan is omschrijving ook goed, maar als ik het opstart gaat het fout.

Opname icm electronische gids is voor mij een van de belangrijkste reden geweest om ITv te nemen. Ben  nu alternatieve provider aan het zoeken. Daarnaast vind ik dat doorontwikkeling beetje stil staat.

- uitbreiding electronische gids

- herhaalopname?

- melding van status opnames ( nieuw, gedeeltelijk bekeken, archief enz)

- snelheid van schakelen/zappen

Reageer