Vraag

opname

  • 2 December 2019
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik heb op 1 december mijn pakket Ziggo sport beëindigd. Het systeem bij KPN haperde en heeft toen ook mijn opname pakket verwijderd. Ik heb diezelfde avond mij  opname pakket weer geactiveerd echter die is niet door KPN verwerkt. Op 2 december alsnog weer geactiveerd. Nu ben ik al mij  opnames kwijt. BEDANKT.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Huijsje 
Verwijderen van het opname pakket betekend Opnames kwijt.
Opnames staan In the cloud, dat heeft vele voordelen, maar ook dit nadeel.
Begrijp overigens niet wat de reden was om het opnamepakket stop te zetten?
Hoe dan ook er is geen enkele mogelijkheid om deze terug te halen.
Als je het Ziggo Sport pakket stop zet dan ben je ook automatisch de opnames van het Ziggo Sport pakket kwijt, maar niet je andere opnames.
 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Huijsje en welkom op het Forum! Wat huistijger al aangaf klopt, als het Opnemen pakket eenmaal uit is gezet zijn de opnames daarmee ook volledig verdwenen. Uit jouw bericht begrijp ik dat het niet de bedoeling was dat het Opnemen pakket uitging, dan is dit dubbel zuur. :disappointed:  Helaas zijn de opnames niet meer terug te halen, maar ik hoop dat er de komende tijd genoeg leuke uitzendingen komen waar je ook veel plezier van hebt! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.  

Reageer