Vraag

Opname bekeken of niet?

  • 30 November 2019
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik neem veel programma's op . Soms weet ik niet meer of ik een programma gekeken heb of niet . Ik zie dan niet in het opnameoverzicht een icoontje of iets dergelijks waar ik kan afleiden of ik het gezien heb. Is er een dergelijk icoontje waar ik dit kan zien ? Zo niet , misschien is dit dan een idee om het toe te voegen? 

 


7 reacties

Reputatie 7

Het probleem is dat een TV ontvanger geen "persoonlijk" device is.

Als een ander gezinslid die opname gekeken zou hebben dan zou dat ikoontje daar ook komen te staan en dan werkt dat dus averechts.

Alleen voor éénpersoonshuishoudens zou dit dus mogelijk interessant kunnen zijn.

Hier gaan gekeken items er daarna af. Bewaren (langer dan een jaar) kan toch niet.

Alles wat bij mij in de lijst staat is dus nog niet bekeken.

Reputatie 7
Badge +17

@Bonnie43 Welkom op ons Forum! Je hebt het antwoord al gekregen van @wjb zie ik. Het is inderdaad niet ingebouwd in de tv-ontvanger. Voor zover ik weet zijn hier geen ontwikkelingen in. Het enige wat je kunt doen is de opnames direct verwijderen nadat je ze hebt bekeken. 
Dit is helaas niet het antwoord waar je op had gehoopt denk ik.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen wij dat graag. 

Reputatie 7
Badge +17

@Bonnie43 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Hoi Lisa,

 

Ik had de reacties nog niet gezien. Ik begrijp het argument dat als een ander gezinslid er naar kijkt dat het verwarrend kan zijn. Ik zat hiervoor bij Ziggo en zij het wel. Verder tevreden hoor🤗

Reputatie 7
Badge +17

@Bonnie43 Ja dat klopt inderdaad. Als een gezinslid ook naar de serie kijkt, zou ik de aflevering niet direct na het kijken verwijderen. 
Helaas pindakaas, bij KPN moeten we dus nog gewoon de bekeken afleveringen turven. 

Reputatie 7
Badge +7

@Bonnie43 Ja dat klopt inderdaad. Als een gezinslid ook naar de serie kijkt, zou ik de aflevering niet direct na het kijken verwijderen. 
Helaas pindakaas, bij KPN moeten we dus nog gewoon de bekeken afleveringen turven. 

@Lisa  Reden te meer om een “prullenbak” in te voeren. Zie mijn laatste post in dit draadje: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/verbetervoorstel-retentieperiode-opnames-485145#post868091

Reageer