Opname functie

• 22 november 2013
  • 4 reacties
  • 6238 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Het is niet meer mogelijk om de tijd voor een opname in te stellen. 

Ik meen dat KPN dit nu standaard op 5 minuten heeft staan. 

Graag zie ik deze tijd opnieuw instelbaar, of vergroot. 

Het is inmiddels al diverse malen voorgekomen dat het begin van een opname (Welkom bij de Kamara's van SBS6 als voorbeeld) er NIET op staat. 

Dit is ronduit irritant. 

Ook is het reeds diverse malen voorgekomen dat opnames onverwachts worden 'afgebroken' door KPN. 

Een opname is bijvoorbeeld 1 uur en 22 minuten ingepland, maar duurt effectief maar 30 minuten. 

De top was 42 secondes van de opname, de rest was weg. 

In het opname menu staan de tijden wel goed, maar als men gaat spoelen gaat de indicatorbalk ook een stuk sneller naar het einde. Hiervan heb ik momenteel echter geen voorbeelden welke programma's dit zijn.

Graag zie ik een verbetering in het opname pakket om deze issue's te verhelpen...

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo ThijsTeunissen,

Ik kan me voorstellen dat, wanneer je een programma hebt opgenomen, je deze zonder problemen wilt kunnen bekijken. Ik zal je signaal hierover dan ook doorgeven.

Wat betreft de opnames die 'afgebroken' zijn, soms kan dit verholpen worden door de tv-ontvanger eens te herstarten. Een andere oorzaak kan een tijdelijk storing in het opnemen pakket zijn. Er wordt echter hard gewerkt om de functionaliteit van het opnemenpakket te verbeteren en om storingen zoveel mogelijk te voorkomen. Desalniettemin ben ik het met je eens dat dit vervelend is, echter zijn deze opnames voor ons niet te reproduceren.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Reputatie 4
Badge +5
Officieel zou het 5 eerder en 15 min later moeten zijn bij opname.

Echt heel raar dat ik al van meerdere mensen heb gelezen op het forum

7 eerder en 15 min later bij opnemen. Waarom nu in ineens 7 min. eerder opnemen????

Reputatie 7
Voor zover ik weet is dat bij de introductie van Serieopnemen ingevoerd. Maar ik zie ook nog steeds meldingen van 5 min voor aanvang. Ik weet niet of er wat dat betreft een verschil is tussen enkelvoudige opnames (5 min?) en serieopnames (7 min?).

Reputatie 5
Badge +6
Ik zie bij mijn gemaakte en geplande opnamen geen verschil tussen seriematig en enkelvoudig. Altijd 7 min. voorloop. Ben er wel blij mee want er is (bij mij) een periode geweest dat de opnamen vaak te laat startten, waardoor het begin gemist werd. Door de verlengde voorloop was dat dus een paar minuten minder "gemist" dan het anders was geweest....

Reageer