Opname instellen ITVonline vanaf andere locatie

• 16 augustus 2012
  • 4 reacties
  • 12757 keer bekeken

Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? Ik meen begrepen te hebben dat je, als je niet thuis bent de programma gids kunt bekijken en dan ook opnames inplannen via kpnvandaag.nl#itvonline.

Ik krijg de gids te zien maar het inloggen met mijn abonnementsnummer en pincode lukt niet. En zo kom ik dus ook niet bij het opname gedeelte. Het inloggen blijft soms hangen en geeft soms de melding dat de combinatie van abonnementnummer en pincode niet juist is.

4 reacties

Reputatie 1
Badge
Ha glas, gebruik je wel het lange nummer zoals voorbeeld Welkom, u bent ingelogd
met abonnementsnummer
20000000
xxxxxx

Als je thuis bent en gebruikt je KPN verbinding je gaat dan naar http://www.kpnvandaag.nl/#itvonline werkt het dan wel ? Wij gebruiken zelf de applicaties op  de telefoon en kan dan n.l. wel gewoon op afstand opnemen etc
Dat nummer gebruik ik wel. Kan het zo zijn dat je alleen op een andere locatie kan inloggen met apparatuur die eerts via je thuisnetwerk op #itvonline is aangemeld? Ik heb het namelijk geprobeerd op een ' vreemde ' PC die nooit eerder verbinding heeft gemaakt met #itvonline.

Reputatie 1
Badge
Ha Glas,

Zou idd. zomaar kunnen. Wij hebben ook inderdaad de eerste keer onze mobiels en laptops thuis aangemeld de eerste keer. Daarna kunnen we de applicatie overal gebruiken (ook bij geen KPN verbinding)

Badge
Tja, ik heb het zojuist ook nog even geprobeerd. Wifi uitgezet en via 3G de app starten. Na het ingeven van de juiste pincode (het  kan ik gewoon (met die ouwe applicatie) een opname inplannen en verwijderen. 

Wel onthouden:

Welkom, u bent ingelogd
met abonnementsnummer
2000000xxxxxx

Reageer