Beantwoord

Opname is andere zender dan ingesteld (Nickelodeon)

• 23 februari 2015
  • 17 reacties
  • 876 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +12
Beste forumgebruikers,

Bedankt voor jullie meldingen op het forum. Het probleem betreffende de opnamen/Begin Gemist waarbij in plaats van het betreffende programma een uitzending van Nickelodeon verschijnt is in onderzoek. Voor meer informatie zie ook de storingspagina.

Nienke

https://

icon

Beste antwoord door Nienke_ 23 februari 2015, 09:46

Beste forumgebruikers,

Bedankt voor jullie meldingen op het forum. Het probleem betreffende de opnamen/Begin Gemist waarbij in plaats van het betreffende programma een uitzending van Nickelodeon verschijnt is in onderzoek. Voor meer informatie zie ook de storingspagina.

Nienke

Bekijk origineel

17 reacties

ik heb nu voor het eerst meegemaakt dat de serie opname van gisteravond (the mysteries of laura) me op opname van nickJR opgeleverd heeft.

heb al massa's andere fouten gehad met dit .... product, maar dit is een nieuwe voor me.

Reputatie 7
Badge +16
He, dat is raar.

In het lang grijs donker verleden werd er nog wel eens een verkeerde zender/programma weergegeven in de tekst, maar werd wel het goede programma opgenomen. Weet je zeker dat:

- je het juiste programma hebt geprogrammeerd

- het ook echt het verkeerde programma van nickjr is en niet zoiets wat ik hierboven vertel?

ja en ja. ik heb er zelfs een afbeelding van. In de lijst staat het juiste programma. echter ik zie een heel ander programma. Aangezien deel 1 en 2 van deze serie achter elkaar uitgezonden zijn. heb ik dus ook twee keer een foute opname.

Hallo,

Het opnemen paket vind ik echt waardelloos heb nu een halfjaar interactieve TV en kan al een halfjaar niet vertrouwen op het opnemen paket. Vandaag ook weer senk ik voetbal te gaan kijken staat dan ook in mijn opname en dan start ik het en dan krijg ik nickellodeon tv te zien. ik vind het schandalig dat ze hier nog geld voor durfen te vragen.

Ik heb hier al meerdere keeren contact over gehad met Kpn en zij beloven beterschap maar ik heb er niet echt vertrouwen in.

een teleurgestelde klant

Ik had vanavond Studio Sport Eredivisie (19:00 uur NPO1) opname ingepland. Zet ik de TV om 19:15 aan en zoek ik de opname op om het programma vanaf het begin te bekijken krijg ik de zender NickJr. te zien!!! Wel wordt aangegeven dat NPO1 is opgenomen, dus hier zit KPN fout.

Ook de optie Begin Gemist (groene knop) werkt niet, ik krijg dan ook Nick Jr. te zien. Conclusie: ik heb het eerste deel van de voetbalsamenvattingen niet gezien.

Reputatie 4
Badge +3
Ook om 22:00 uur nog steeds Nick Jr. ipv NPO3 in begin gemist. Even lekker snel ingrijpen en corrigeren is er niet bij.

Hallo,

Ik heb net "Zondag met Lubach" opgenomen, maar als ik deze opname wil bekijken, krijg een uitzending van "Nick Jr." (een kinderzender). Dit gebeurd ook bij begin gemist van "Zondag op Lubach" en gister ook bij een ander programma op NPO 3.

Ik heb mijn tv ontvanger al opnieuw opgestart.

22:47: Ik heb het programma "Uitzonderlijk Vervoer" ook opgenomen, dit komt na "Zondag met Lubach". Deze doet het wel normaal, maar "Zondag met Lubach" nog steeds niet.

Hier ook geen studio sport opname.

Balen hoor, hopelijk kan het nog rechtgezet worden.

Reputatie 1
Badge
Ik heb hetzelfde probleem. Is eerder gebeurd. Ik zie in andere posts dat anderen dit probleem ook hebben. Graag een reactie van KPN?

Reputatie 1
Badge
Ik heb hetzelfde probleem. Is eerder gebeurd. Ik zie in andere posts dat anderen dit probleem ook hebben, maar dan voor een opname van NPO 3. Steeds weer Nick Jr in plaats van de geplande opname.

Graag een reactie / oplossing van KPN?

Reputatie 7
Badge +13
Gisteravond, zondag 22 februari 2015, keken iwj VT wonen.

Om 19.00 begint Studio Sprot, dus stelde wij handmatig SBS 6 VT wonen in.

Toen Studio sport was afgelopen, wilde we het einde kijken.

Bij opname stond het juiste programma en de juiste zender vermeld.

Toen we hem starte zagen we de kinderzender Nicky nogwat.

Na een paar miniten stopte dat ook.

Zeer vreemd, i.p.v. SBS6 VT wonen, een compleet andere zender en de tekst klopte wel met wat we hadden opgenomen.

Kan iemand dit verklaren?

Reputatie 7
Badge +13
Zie mijn andere vraag.

Ik had dat gisteren dus met SBS6

Ik denk dus een storing bij KPN.

Verder vind ik dat het opname pakket best wel goed werkt.

Serie opname moet je goed in de gaten houden.

Reputatie 7
Badge +13
Zie hier, ik zie dat meer mensen het probleem hadden.

Dus waarschijnlijk storing bij KPN.

Ik had voor zaterdag de opname op BBC1 van The Casual Vacancy gepland.

Blijkt hij Nickolodeon te hebben opgenomen.

Maar onderin staat wel BBC, alsof ik naar de opgenomen BBB-serie kijk!

Reputatie 6
Badge +12
Beste forumgebruikers,

Nienke

Hallo,

Dit is toch geen oplossing dit soort dingen gebeuren regelmatig. mijn vrouw is al gestopt met kijken van goede tijden slechte tijden omdat het regelmatig gebeurde dat het niet werd opgenomen. (voordeel voor mij) Mijn vrouw wil nu eigelijk ook overstappen omdat ze gewoon het opnemen net vertrouwt

ik ben ook van mening zolang het niet goed werkt mogen ze het ook niet on rekening brengen.

bas

Reputatie 7
Ik vermoed dat dat een andere oorzzak heeft. Betreft het een opnameserie? Zo ja, met serieopnemen zijn al sinds het begin problemen. Meestal worden afleveringen wel gewoon opgenomen (kijk maar eens op itvonline.nl) maar geeft de ontvanger ze (lang) niet altijd weer maar herhalingen dan vaak weer wel (hoewel dat dan weer niet zou mogen). Daar is een work around voor: schakel de ontvanger uit en haal de netvoeidingskabel gedurende 30 s - 1 min uit de ontvanger. Sluit daarna de kabel weer aan en schakel de ontvanger weer in. Grote kans dat ontbrekende (serie)opnames nu wel te zien zijn.

Reageer