Beantwoord

Opname kijken, plus tv-gids inzien

• 8 augustus 2015
  • 9 reacties
  • 497 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Ik kijk op dit moment een opname, maar dan is het niet mogelijk om de tv-gids in te zien, en zou ook mooi zijn als u gelijk een opname erbij kan plaatsen, oftewel een programma erbij zetten. Nu is het zo als je een opname bekijkt, dan kunt u daar om heen niks meer doen. Alles wat u wilt doen, moet je eerst de opname stoppen. En terug naar het reguliere uitzending om naar je tv-gids te gaan.

Hopelijk kan KPN deze functie toevoegen in hun volgende firmware dat we ook de tv-gids kunnen oproepen als u naar een opname kijkt. ;) :D

icon

Beste antwoord door Boudewijn 13 augustus 2015, 15:01

Hallo Dennis, 

Goed punt. Het is inderdaad niet mogelijk om tijdens het kijken naar een opname de gids in te zien en/of een opname in te plannen. Er is wel een andere mogelijkheid om deze functies tegelijk uit te voeren. Je kunt namelijk heel eenvoudig via Interactieve TV Online op je smartphone een opname inplannen. Ben je hiermee al bekend? 

Ook als je zoon voorbij rent met zijn sporttas kun je De Slimste Mens snel even inplannen! ;)

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn, KPN

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Da's waar RobbertV, goed punt ook. Ik gaf hem alleen de tip, omdat hij dan 'De Slimste Mens' kon inplannen. Vandaar ;)

Zeker, we zijn voortdurend bezig om het de kwalteit van Interactieve TV verbeteren. Ook kijken/zoeken we naar nieuwe opties en mogelijkheden. Bedankt voor je feedback! 

Reputatie 2
 Helaas kun je alleen via de apps niet de HD glas zenders opnemen, dus moet je toch je opname die je aan het terugkijken bent stoppen als je een goede kwaliteit wil opnemen...

Reputatie 7
Badge +18
Boudewijn schreef:
Hallo Dennis, 

Goed punt. Het is inderdaad niet mogelijk om tijdens het kijken naar een opname de gids in te zien en/of een opname in te plannen. Er is wel een andere mogelijkheid om deze functies tegelijk uit te voeren. Je kunt namelijk heel eenvoudig via Interactieve TV Online op je smartphone een opname inplannen. Ben je hiermee al bekend? 

@wjb Ook als je zoon voorbij rent met zijn sporttas kun je De Slimste Mens snel even inplannen! ;)

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn, KPN

Ja, ik ben hiermee bekend , maar je vind het een goed punt. Hopelijk wordt hier ook iets mee gedaan. ;)

Reputatie 4
Badge +9
Hallo Dennis, 

Ook als je zoon voorbij rent met zijn sporttas kun je De Slimste Mens snel even inplannen! ;)

Met vriendelijke groet, 

Boudewijn, KPN

Reputatie 7
DennisDatema68 schreef:
45 minuten vooruit spoelen??? :S Begint ie niet waar je bent gebleven??? :D Meestal krijg je die vraag van: "Wilt u de opname / Begin Gemist Hervatten?

Tja, onwetendheid, zoals ik al schreef zeg ik dan tegen mijn zoon om zijn iTVOnline app te gebruiken, kan ik gewoon doorkijken. ;)

Reputatie 7
Badge +18
wjb schreef:
Zit je net die opname te bekijken die je al zo lang wilde zien, rent jouw zoon voorbij met zijn sporttas over zijn schouder op weg naar de badminton. In het voorbijgaan roept hij nog snel "Papa, kan jij "De slimste mens" nog even opnemen, die begint over 10 minuten maar ik moet nu weg. Doei..."

Grrr, terugkijken stoppen, opname inplannen, terugkijken opnieuw starten, 45 minuten vooruit spoelen en weer verder kijken.

Gelukkig zal mijn antwoord zijn: "Doe het lekker zelf, je hebt toch iTVOnline op jouw telefoon staan."

Toch kan ik mij de gevraagde functionaliteit wel voorstellen. ;)

45 minuten vooruit spoelen??? :S Begint ie niet waar je bent gebleven??? :D Meestal krijg je die vraag van: "Wilt u de opname / Begin Gemist Hervatten?

P.S. fijn dat jij wel de gevraagde functionaliteit wel kan voorstellen. ;)

Reputatie 7
Zit je net die opname te bekijken die je al zo lang wilde zien, rent jouw zoon voorbij met zijn sporttas over zijn schouder op weg naar de badminton. In het voorbijgaan roept hij nog snel "Papa, kan jij "De slimste mens" nog even opnemen, die begint over 10 minuten maar ik moet nu weg. Doei..."

Grrr, terugkijken stoppen, opname inplannen, terugkijken opnieuw starten, 45 minuten vooruit spoelen en weer verder kijken.

Gelukkig zal mijn antwoord zijn: "Doe het lekker zelf, je hebt toch iTVOnline op jouw telefoon staan."

Toch kan ik mij de gevraagde functionaliteit wel voorstellen. ;)

Reputatie 7
Badge +31
Ik ben het met Joop eens. Als je een opname plant kun je toch even niet doorkijken naar je lopende weergave van een opname.

Maar het kan wel, wat je wil, Dennis.

Als er via de tv decoder een opname wordt gekeken dan kun je plannen via itvonline. Dat doe ik zo als ik bij mijn moeder logeer of zij bij mij en één van ons kijkt een opgenomen programma.

Reputatie 7
Badge +13
Wat is het voordeel hiervan?

Als ik naar een opname kijk, kijk ik alleen naar het opgenomen programma.

Waarom zou ik tijdens het kijken in de guide willen kijken?

Persoonlijk zie ik hiet geen voordeel in, ik ben beniewd waarom jij dit zou willen.

Reageer