Beantwoord

Opname mislukt

  • 15 May 2019
  • 2 reacties
  • 266 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb pas de nieuwe KPN app geïnstalleerd. De tv ontvanger is dan niet meer nodig en staat bij mij uit. Kan dat de oorzaak zijn van de mislukte opnames? Verder heb ik soms opnames waar het geluid halverwege stop. Ik heb een Samsung UHD TV van de 7 serie. Vr.gr, Nanno
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 May 2019, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Nanno, welkom terug! Het niet meer gebruiken van de ontvanger is geen reden voor opnames om te mislukken. Dus het lijkt me goed dat we daar even verder naar kijken. Wat ervaar je precies? Lukt het niet om opnames in te plannen? Of gaat het mis bij het afspelen van opgenomen programma's?

Je schrijft al dat bij sommigen het geluid halverwege stopt. Krijg je ook foutmeldingen te zien? En, belangrijke vraag, dit gebeurt als je via de iTV app kijkt? Zo ja, op wat voor apparaat doe je dat (merk en type)?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Nanno. Ik ga ervan uit dat het probleem is opgelost. Mocht dat nou niet zo zijn, reageer alsnog en beantwoord mijn eerdere vragen 🙂