Beantwoord

Opname mogelijkheid itv online

Hallo,

Ik weet dat het mogelijk is om een extra dienst opname bij de app te nemen, maar wat ik een beetje mis (zeker als ik het vergelijk met de UPC app van mijn vriendin) is dat ik geen mogelijkheid heb om opdrachten naar mijn settop box te sturen zodat ik op afstand opnames kan inprogrammeren.

Bestaan er nog plannen om dit in de toekomst mogelijk te maken...of moet ik hiervoor naar UPC ? :-)

Grtz,

Ingmar

icon

Beste antwoord door dit0rz 21 mei 2012, 14:57

Hallo Ingmar,

Je betaald 5 euro om op te kunnen nemen (dat je de opnames op afstand kunt inplannen is gewoon een extra pluspunt).

Bij alle nieuwe abonnementen van KPN worden geen HD-recorders meer geleverd.

Als je nog extra huur betaald voor je iTV-ontvanger met harddisk, dan mag dit door de klantenservice worden stopgezet als je overstapt op het "Opnemen Pakket".

Nog een voordeel van opnemen in the "cloud" is 6 programma´s tegelijk opnemen en heeft geen invloed op je bandbreedte ten tijde van de opname.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Ingmar,

Als je het Opnemen Pakket hebt van KPN, dan kun je hiermee op afstand opnames inplannen.

Deze kun je vervolgens later terugkijken op Interactieve TV thuis, of je dat vervolgens op de TV in de woonkamer of slaapkamer doet maakt niet op.

De opnames worden in het KPN netwerk gedaan, dus je settop box haalt ze hier dan ook weer vanaf.

Groeten,

dit0rz

Reputatie 7
Badge +14
Werkelijk een fantastische app om overal waar je internet kan ontvangen je programma's kan opnemen. wat ik mis is dat je opnames ook kunt bekijken via itvonline, zeker nu we met mooi weer lekker 's avonds achter huis zitten. TV kijken kan wel, film kijken kan wel, zo ook uitzending gemist, maar je eigen opnames kijken ontbreken nog.

dit0rz,

Kan ik de opnamen ook inplannen vanaf een niet thuis locatie...? en kan ik ze kijken vanaf een niet thuis locatie ? ik bedoel dan met de app op de iPad.....

Grtz,

Ingmar

Reputatie 7
Badge +14

Kan ik de opnamen ook inplannen vanaf een niet thuis locatie...?

Ja.

en kan ik ze kijken vanaf een niet thuis locatie ?

Nee.

Jammer....en dat ik 5 euro alleen moet betalen op vanaf mijn pad opnames te kunnen inplannen die ik dan pas thuis kan bekijken 😞..wat is het voordeel van de "cloud" dan als je al een digitale videorecorder in je tuner hebt.

Reputatie 7
Badge +14
Bij het standaard abonnement is het Opnemen Pakket inbegrepen, betaal je dus niks extra voor.

Voordeel naast het buitenshuis plannen is dat je tot 6 (HD) zenders tegelijk kan opnemen, je hoeft je tuner er niet eens voor aan te laten staan (je kan bij wijze van de stekker eruit trekken).

Als je geen opnemen Pakket neemt, maar als je opneemt via de hdd recorder dan is het buitenshuis inplannen van opnames niet mogelijk. Overigens is een tuner met hdd voor nieuwe klanten niet meer leverbaar.

En wat betreft buitenshuis opnames kunnen kijken: technisch allemaal mogelijk, maar vanwege tv rechten zal geen enkele tv provider dit kunnen aanbieden. Ik hoop nog wel dat je in de toekomst via itvonline binnen je eigen netwerk je opnames terug kan bekijken.

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Ingmar,

Je betaald 5 euro om op te kunnen nemen (dat je de opnames op afstand kunt inplannen is gewoon een extra pluspunt).

Bij alle nieuwe abonnementen van KPN worden geen HD-recorders meer geleverd.

Als je nog extra huur betaald voor je iTV-ontvanger met harddisk, dan mag dit door de klantenservice worden stopgezet als je overstapt op het "Opnemen Pakket".

Nog een voordeel van opnemen in the "cloud" is 6 programma´s tegelijk opnemen en heeft geen invloed op je bandbreedte ten tijde van de opname.

Dank voor de snelle uitleg en ik ga het toch eens een maandje proberen 🙂, het is inderdaad waar dat ik voor mijn huidige DVR niets extra per maand betaal omdat ik al klant was voor de wijziging naar tuners zonder opname mogekijkheid.

Grtz,

Ingmar

Reageer