Beantwoord

Opname staat in opnamelijst maar niet te bekijken

• 8 juli 2016
  • 2 reacties
  • 443 keer bekeken

Afgelopen zondag heb ik op de duitse rtl formule1 opgenomen. Het duurde even voordat de opname getoond werd in de lijst, maar uiteindelijk was hij er toch. Ik kon de opname niet kijken, ik dacht eerst dat dat niet kon omdat hij nog met de opname bezig was. Maar uren na de opname en zelfs op maandag is het niet mogelijk om de opname te kijken. Het "play" icoontje blijft grijs en is dus niet aan te raken. Sindsdien blijft er ook een witte balk over de opname staan,maar afspelen is sr nog steeds niet bij. Ik heb wel eens opnames terug gekeken terwijl ze nog opgenomen werden, het kan dus wel. Dinsdagavond maar eens gebeld met de helpdesk, die wisten het ook niet, ik moest in de loop van de week maar eens terugbellen. Iemand bekend met deze kkacht, en nog belangrijker, kan ik deze opname ook kijken?

Admin: Topic verplaatst naar Interactieve TV-forum
icon

Beste antwoord door PeterG 8 juli 2016, 22:04

De Duitse zenders zijn niet beschikbaar via itvonline of via de app. Opnamen daarvan zijn daardoor dus ook niet daarop te bekijken.
Bekijk de opname dus via je tv ontvanger. Dat zal prima lukken.

Ben je niet thuis via je eigen wifi dan zijn er nog minder zenders (en hun opnamen) beschikbaar.

In de lijst in itvonline staan wél álle opnamen zodat je die daar kunt beheren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
De Duitse zenders zijn niet beschikbaar via itvonline of via de app. Opnamen daarvan zijn daardoor dus ook niet daarop te bekijken.
Bekijk de opname dus via je tv ontvanger. Dat zal prima lukken.

Ben je niet thuis via je eigen wifi dan zijn er nog minder zenders (en hun opnamen) beschikbaar.

In de lijst in itvonline staan wél álle opnamen zodat je die daar kunt beheren.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Reuvers zient, welkom op het forum! Wat vervelend dat het niet lukt om de opname te kijken!

Kun je bevestigen dat het terugkijken via je tv ontvanger zoals Peter aangaf wel lukt? Graag hoor ik van je :)

Reageer