Beantwoord

Opname stopt afspelen tijdens download op laptop.

• 2 januari 2018
  • 6 reacties
  • 108 keer bekeken

Op het moment dat ik iets download op mijn laptop stopt mijn kpn tv meteen met het afspelen van de opnamen. Dit is zeer vervelend aangezien mijn laptop continu updates moet downloaden en ik dan dus geen opnames kan kijken. Graag hoop ik dat iemand weet wat hier aan te doen is.
icon

Beste antwoord door Natasja_1 10 januari 2018, 11:56

Ha @theXmen, welkom op ons Forum! Dat is erg gek! Ik zou graag de verbinding willen nakijken. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht? Hoor graag van je!
Ik heb geen reactie meer van je gekregen @theXmen. Geen bericht betekent vast goed bericht! Als er toch nog iets is, geef dan een gil!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Dag @theXmen, welkom op het forum.

Dat is opmerkelijk. Normaal gesproken hebben iTV (en vaste telefonie) voorrang boven internet. Welke Experia Box heb je en welke iTV-ontvanger? Gebruik je naast de EB en de ontvanger nog extra apparatuur (routers, extenders etc.)?
@Henk2304
Ik heb de KPN Experia Box v8 en iTV = Arris 2952. Verder heb ik 2 repeater door de KPN monteur zelf geïnstalleerd (KPN eigen merk) die TV naar de slaapkamer brengen en internet naar het kantoor. Verder heb ik geen extra apparaten.
Reputatie 7
Met repeater bedoel je wellicht een DVS (Draadloze VerbindingsSet, ook wel powerline adapter). Kijk eens in dit topic voor adviezen, met name het instellen van de encryption key en het via de Devolo Cockpit upgraden van de DVS.
@Henk2304
De laptop is verbonden via het WI-FI netwerk en niet met een van de repeater. Maakt dat iets uit in dit geval of maakt het niet uit? De TV in de woonkamer trouwens is direct aangesloten op de experia box en ook deze stopt met het afspelen tijdens een download. Mijn DVS staat trouwens negens op de KPN site vermeld en kan hem niet op het internet vinden het is van het KPN merk zelf.
Reputatie 7
Badge +10
Ha @theXmen, welkom op ons Forum! Dat is erg gek! Ik zou graag de verbinding willen nakijken. Wil je hiervoor reageren op mijn privébericht? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb geen reactie meer van je gekregen @theXmen. Geen bericht betekent vast goed bericht! Als er toch nog iets is, geef dan een gil!

Reageer