Beantwoord

opname terug zien met Firefox

  • 12 January 2019
  • 14 reacties
  • 329 keer bekeken

Hoi, Hoe kan het dat ik opnames wel terug kan zien in Chrome en Edge maar niet in Firefox, de knop is gewoonweg afwezig in Firefox! Ik wil firefox gebruiken omdat Chrome en Edge eindeloos ITVonline blijven laden zonder dat ik iets kan.
icon

Beste antwoord door Marina_ 17 January 2019, 17:28

Bekijk origineel

14 reacties

Heb je misschien opgenomen van de HDglas kanalen 661 t/m 670? Die worden via de app/website niet ondersteund.
Nee, de knop is in firefox niet te zien en in andere browsers wel. Wat is overigens HDglas?
HDglas zijn de eerste 10 zenders in betere HD kwaliteit als je een glasvezel-aansluiting hebt. (661 t/m 670).

Bij mij is "de knop" wel te zien in Firefox. Krijg wel het eerste beeld (dia) te zien maar daarna gaan opnamen niet lopen. Rondje blijft draaien.

Ben je thuis? Kijk je opnamen lekker (en beter en sneller) via je tv ontvanger. "1000" X sneller dan dat geklooi met website of app.
ja dank je wel. Ik heb een abo waarbij in online opnames zou moeten kunnen zien. Dus lijkt me dat KPN iets te doen heeft. Ik wil gewoon de opnames in firefox terug kunnen zien. KPN zegt firefox te onderstreunen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Spar, Opnames bekijken hoort ook te werken via Firefox. Kun je geen enkele opname bekijken via iTVonline of bepaalde opnames niet? Als het gaat over bepaalde opnames zou je dan het programma en de zender willen vermelden? Je kunt ook nog eens kijken of jouw browser up to date is. Op deze pagina wordt uitgelegd hoe je dit kunt doen.
Je zou voor Firefox nu versie 64.0.2 moeten hebben.

(klik op de drie streepjes rechtsboven, dan op Help, vervolgens op 'over Firefox'.)
Reputatie 7
Ik kan van 2 (twee) van de 82 opnames terugkijken via itvonline.nl of interactievetv.nl.
De reden is iedereen bij KPN hopelijk wel bekend, dat is namelijk omdat 80 opnames van HD-"Glas" zenders zijn en HD-"Glas" zenders worden nog altijd niet ondersteund door sites en app. :(

KPN, hoe lang moeten wij als glasabonnees nog wachten op deze functionaliteit?
Goedemiddag @Spar, Opnames bekijken hoort ook te werken via Firefox. Kun je geen enkele opname bekijken via iTVonline of bepaalde opnames niet? Als het gaat over bepaalde opnames zou je dan het programma en de zender willen vermelden? Je kunt ook nog eens kijken of jouw browser up to date is. Op deze pagina wordt uitgelegd hoe je dit kunt doen.

hallo Marina, ik heb firefoxe 64.0.2, de meest recente dus. heeft ook niets met HD opnames van doen te maken, want in Chrome en edge is de knop er wel. maar die browsers werken, mede a.g.v. te krappe bandbreedte, veel te traag en soms met iTVonline geheel niet
Hoi Spar, wat is die bandbreedte op je adres?
zo'n 23 Mb in daluren. Maar dat heeft niets met het al dan niet aanwezig zijn van die knop te maken. Over bandbreedte heb ik een ander topic op lopen.
Voor ITV is die bandbreedte niet "veel" te traag. Interactievetv.nl is hooguit 5 Mb/s. (HD 720p)

Dat ITV niet goed weergegeven wordt in Firefox bij jouw (hier is 't wel goed) zit
érgens in je computer / Firefox.
Reputatie 7
Badge +19
@Spar, Mijn collega heeft het getest met Firefox, ook hij ervaart geen problemen met zijn opnames. Misschien kun je Firefox verwijderen van je pc en opnieuw downloaden? Hopelijk lukt het je dan wel om de opnames terug te kijken. Hoe je dit kunt doen kun je lezen op deze pagina.
Reputatie 7
Badge +19
@Spar, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
ik heb geen vragen meer omdat ik geen relevant antwoord heb ontvangen. Suggestie om firefox opnieuw te installeren is de eerste die ik heb gedaan voordat ik het forum raadpleeg.

Reageer