Beantwoord

Opname valt uit

  • 17 October 2019
  • 8 reacties
  • 745 keer bekeken

Ik heb al een aantal weken een probleem met opname uitvallen. Ik kijk een programma die opgenome is terug en ineens valt hij weg en gaat op de tv over. Dan zoek ik de opname weer op en begint deze weer op het begin. Dus moet ik weer steeds doorspoelen naar waar ik was. Dit probleem heb ik steeda een programma van een uur valt hij soms wel 2 keer weg.

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 17 October 2019, 20:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Wesleykortekaas 

Dit is erg vervelend. Zou je de TV ontvanger eens een harde reset willen geven:

Het kan beste zijn dat ie niet goed aangemeld is met de opnameserver. Hoe is de TV ontvanger aangesloten? Bekabeld of met een draadloze verbindingsset? 

Reputatie 7
Badge +25

Welkom @Wesleykortekaas. Heb je inmiddels een reset uitgevoerd zoals Dennis al aanraadt? Ik hoor het graag!

Ik heb dit nog niet geprobeerd. Dit omdat ik dan bepaalde opnames kwijt ben (denk ik). Maar ook ineens geen last meer van gehad.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb dit nog niet geprobeerd. Dit omdat ik dan bepaalde opnames kwijt ben (denk ik). Maar ook ineens geen last meer van gehad.

Oké, als het nu niet meer voorkomt dan is dat prima, maar een reset van de tv-ontvanger mag geen invloed hebben op de opnames… Laat het vooral weten indien er toch weer problemen zijn.

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb dit nog niet geprobeerd. Dit omdat ik dan bepaalde opnames kwijt ben (denk ik). Maar ook ineens geen last meer van gehad.

Oké, als het nu niet meer voorkomt dan is dat prima, maar een reset van de tv-ontvanger mag geen invloed hebben op de opnames… Laat het vooral weten indien er toch weer problemen zijn.

Dat kan ik bevestigen @Wesleykortekaas, ik doe ook wel eens een reset. Niet dat het bij mij mis is, maar ik doe deze tests af en toe om hier op het forum de juiste info te kunnen geven. 😉

Zojuist viel hij tog weer uit met een opname terug kijken.er iritant omdat hij dat weer bij het begin van de opname begint zodra ik hem weer opzoek. Ik doe nu meteen een harde reset en laat over een paar dagen wel weten of dit nut heeft gehad.

Reputatie 7
Badge +25

Zojuist viel hij tog weer uit met een opname terug kijken.er iritant omdat hij dat weer bij het begin van de opname begint zodra ik hem weer opzoek. Ik doe nu meteen een harde reset en laat over een paar dagen wel weten of dit nut heeft gehad.

Prima. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de opname wegvalt. Ik hoor graag je bevindingen!

Ik heb de reset uitgevoerd en tot nu toe gaat het een aantal dagen goed. Mocht het anders worden laat ik het jullie weten.

 

Alvast bedankt voor de hulp en reacties.