Opname Varg Veum mislukt... hoe kan dat?

• 13 mei 2012
  • 2 reacties
  • 9498 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +16
Zijn er meer mensen die gisteren Varg Veum van Canvas 22:10 hebben opgenomen en waar nu een melding staat "Opname mislukt" ? Erg vreemd, want in de lijst op itvonline staat hij gewoon als opgenomen.

KPN medewerkers: Hoe kan het dat een opname mislukt 'in the cloud'? Maar belangrijker: hoe krijg ik de opname te zien? Ik volg deze serie en nou moet ik een aflevering missen.

2 reacties

Badge +1
Ik heb ook wel eens een mislukte opname, meestal wordt dit veroorzaakt omdat de zender toch een ander programma uitzend dan eerst in de EPG stond.

Soms wil het wel eens voorkomen dat je een opname niet gelijk kunt afspelen, maar na herstart van de STB kan het dan toch weer wel.

Het opnemen eerder op de STB zelf gaf minder problemen. Maar nu ik het Alles-in-één pakket heb, kan ik zelfs het "gratis" Opnemen pakket niet meer uitzetten. Dus opnemen via de STB zit er niet meer in.

We kijken uit naar de verbeteringen in betrouwbaarheid en functionaliteiten van het Opnemen Pakket.

Reputatie 7
Badge +16
Ik heb het dezelfde dag nog geprogrammeerd, maar dit kan toch niet waar zijn?

Maar zo'n herstart is ook een idee, hoewel ik de aflevering maar als gemist bestempel.

Vraag dus erbij:

-waarom neemt het opnemen pakket de wijziging niet automatisch over?

Reageer