Beantwoord

Opnamen: foutcode 3025

  • 18 July 2019
  • 8 reacties
  • 266 keer bekeken

Badge
Sinds 1-7-2019 zijn wij klant bij KPN. Eén jaar er tussenuit geweest (vreemd gegaan met Ziggo). We hebben nog een casus lopen met betrekking tot hele onstabiele en slechte wifi, 25 juli komt er een monteur daarvoor.

Vanavond wilden wij voor het eerst een aantal ingestelde opnamen bekijken. Bij "Mijn Opnames" stonden ze er maar zodra wij onze keuze maakte verschijnt er niets en na ongeveer 5 seconden "Er is een fout ontstaan bij het laden van de opname (3025)".

Zoals ik al eerder vertelde hebben we al hoofdpijn en extra kosten door dat slechte wifi verhaal, dat dit erbij komt maakt het alleen maar vervelender.

Wat nu te doen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart van KPN 22 July 2019, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Vandercline, naast problemen met de WiFi ook problemen met de opnames maakt het zeker nog extra vervelender. De WiFi wordt al geregeld, dat is fijn. Dan wordt het voor ons tijd om ook de problemen met de opnames op te lossen.

Foutcode 3025 dus. Heb je daarvoor de stappen op de website al doorlopen? Zorgt dat voor de oplossing? Ik ben erg benieuwd.
Badge
Ik heb gisteravond laat het kastje van de stroom gehaald. Ik plan nu even tijdelijk een willekeurige serie in en laat weten of het nu wel werkt of dat er nog problemen zijn.
Badge
Helaas.

Nog steeds dezelfde foutmelding. Dit is trouwens ook met het 2e tv kastje op de slaapkamer het geval.

Dus: de standaard te nemen stappen hebben niet geholpen.

Logica zegt mij dat als het met beide kastjes zo is, dat het probleem niet in de kastjes moet zitten.
Reputatie 7
Badge +20
Als het op beide ontvangers speelt, dan zit het niet in de ontvanger, maar dan speelt er meer. Vermoedelijk met de synchronisatie met het netwerk. Nu heb ik nog wel een trucje om het probleem te kunnen oplossen. Zou je de lijst met geplande opnames helemaal lig willen maken. Vervolgens de ontvanger resetten en het modem nog eens opnieuw opstarten. Blijft de foutcode dan nog steeds bestaan?
Badge
Zodra er een rustig moment is ga ik dat doen. Moet ik dan beide ontvangers resetten? Dus lijsten leegmaken, ontvangers van stroom af, modem van stroom af, modem stroom er weer op, ontvangers aanzetten. Inplanning van een serie doen en checken of ie het nu wel doet. Klopt de volgorde??
Reputatie 7
Badge +20
Ja, graag beide even resetten zodat er een volledig niewue verbinding met de cloud gemaakt wordt waar de opnames in zijn opgeslagen. Je lijstje klopt in ieder geval. Ik hoor weer van je als je er mee aan de slag bent geweest.
Badge
Bovenvermelde stappen vanochtend uitgevoerd, en nu werkt het weer!

Thankx Bart, nu de wifi nog. Ik hoop niet dat de monteur zegt dat ie geen wifi versterkers bij zich heeft.....

In ieder geval is dit onderdeel opgelost!
Reputatie 7
Badge +20
Super! Dat klinkt helemaal goed. Graag gedaan. En heel veel kijkplezier gewenst.

De monteur heeft inderdaad wel de versterkers bij zich, maar het kan natuurlijk voorkomen dat hij net wat aan andere klanten heeft gegeven die eerder zijn, hij heeft niet de hele bus vol liggen, maar ik ga er vanuit dat het goed komt.