opnamen na beeindigen KPN abonnement

Reputatie 1
Hallo,

Met het aankomende verdwijnen van MEZZO uit het pluspakket overweeg ik mijn abonnement op KPN ITV op te zeggen.

Hoe zit het met het bekijken van gemaakte opnamen op de HD van de ontvanger, kan ik deze blijven bekijken nadat mijn abonnement is beeindigd?

Alvast bedankt voor de reaktie,

Geert.

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Precies zo maak ik ook DVD's. Het is helaas niet anders.

Reputatie 5
Badge +7
Fijn dat je vraag in ieder geval beantwoord is.

Het antwoord op je tweede vraag is nee.

Er zitten USB aansluitingen op de STB (in ieder geval op de nieuwe types) maar die zijn uitgeschakeld.

Je zult dus de tijdrovende en omslachtige methode die jij hebt gevonden moeten gebruiken.

Reputatie 1
Hey Bommy84

Is precies het antwoord dat ik zocht. Dan maar snel backups maken van mijn opnamen.

Zou trouwens erg handig zijn als er een USB aansluiting op de ontvanger zat, waarmee je de opnamen direct naar een externe HD kon pompen. Of een DVD-brander in de ontvanger...

Nu kopieer ik de opnamen uit de ontvanger naar mijn exerne DVD-recorder (Panasonic), waarna ik daar de opnamen edit en op DVD brandt. Nogal omslachtig.

Weet iemand een snellere methode?

Reputatie 5
Badge +7
Als je het plus pakket opzegt, kun je opnames uit je pluspakket niet meer terug kijken.

Als je het volledige abonnement opzegt, kun je er, behoorlijk vanzelfsprekend, niets meer mee.

De hardware moet dan ook terug naar KPN.

Reputatie 4
Badge +1
Je doelt op de HD van de ontvanger van KPN?

Reageer