Beantwoord

Opnamepakket

• 4 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Bij mij worden alle serieopnames dubbel opgenomen. Namelijk in HD en gewoon. Hoe kom ik daar van af?

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door ChrisWissink 4 oktober 2017, 17:39

Hoi @Miepje10
Dit is een fout aan de kant van KPN. Zelf heb ik deze storing weten te omzeilen door alle opnames te annuleren en opnieuw in te plannen als serieopname. Heb er nu geen last meer van.

Voor de rest:
Hier wordt door de technische mensen van KPN op dit moment na gekeken waar deze fout vandaan komt. Dit duurt helaas wat langer dan normaal. Hopelijk lukt mijn tip 🙂.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Miepje10
Dit is een fout aan de kant van KPN. Zelf heb ik deze storing weten te omzeilen door alle opnames te annuleren en opnieuw in te plannen als serieopname. Heb er nu geen last meer van.

Voor de rest:
Hier wordt door de technische mensen van KPN op dit moment na gekeken waar deze fout vandaan komt. Dit duurt helaas wat langer dan normaal. Hopelijk lukt mijn tip 🙂.
Nou, ik denk dat ik dan maar wat geduld oefen. Ik heb nl heel veel serie-opnames staan..... Bedankt iig.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Miepje10, welkom! Ik zie dat Chris je al goed heeft geïnformeerd. Het is inderdaad een bekend issue waar aan wordt gewerkt. Die dubbele opnames gaan overigens niet ten koste van de opnameruimte. Je zou in de tussentijd net zoals Chris de opnames opnieuw kunnen instellen. Vaak helpt dat grotendeels. Ik hoop dat dit probleem snel is opgelost! Als er nog vragen zijn dan ben je welkom.

Reageer