Beantwoord

Opnames

  • 12 July 2020
  • 6 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik zie wel geplande en opgenomen programma's op mijn Samsung telefoon, maar niet op mijn TV

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 July 2020, 13:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Als ontvangers wel gemaakte opnames niet laten zien, maar ze via de app wel te zien zijn, kun je de ontvanger uitzetten (met de schakelaar 8erop), de voedingskabel lostrekken en er na 30 s weer insteken en vervolgens de ontvanger weer inschakelen. Vaak helpt dat.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Spitsie. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je jouw opgenomen  programma's niet kan bekijken via jouw tv-ontvanger. Heb je de tv-ontvanger al stroomloos gemaakt voor 30 seconden, zoals Henk2304 voorstelde? Ik hoor graag van je of dat het probleem heeft verholpen.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Spitsie. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je jouw opgenomen  programma's niet kan bekijken via jouw tv-ontvanger. Heb je de tv-ontvanger al stroomloos gemaakt voor 30 seconden, zoals Henk2304 voorstelde? Ik hoor graag van je of dat het probleem heeft verholpen.

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat het resetten van jouw tv-ontvanger het probleem heeft verholpen. Als dat niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

Waarom wordt de zender waarvan een programma werd opgenomen niet meer vermeld?

vermelding van de zender  waarvan een programma werd opgenomen?

Tja, waarom weten we niet. Dat vermelden de analen niet.

Ik heb nog het oude menu, met zendernamen. Regelmatig sorteer ik opnamen op zender. Dat kan dus in het nieuwe menu niet meer helaas. Alleen op datum en alfabet nog wel.