Vraag

Opnames bekijken, zwart beeld

  • 17 April 2019
  • 3 reacties
  • 516 keer bekeken

Reputatie 1
Kan geen opnames meer kijken beeld wordt zwart en verder gebeurd er niks meer waardeloos!!!
Alles al gedaan software opnieuw geladen stroom er af na 10 seconden weer er op router V10 gerest niets helpt.

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Macwim, wat ontzettend vervelend dit! Goed dat je al van alles hebt geprobeerd, maar jammer dat dat geen resultaat gehad lijkt te hebben. Gebruik je één of meerdere ontvangers? En ervaar je dit probleem dan evt. ook op andere ontvangers? Het live tv kijken gaat wel gewoon goed? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee.
Reputatie 1
Ik heb contact gehad met de klantenservice zij snapten er ook niks van het enige dat ze mij konden vertellen was dat het een bekend probleem is, en een 2 tal uur ongeveer nadien bleek alles weer te werken vreemd en nu maar hopen dat dit zo blijft.
Reputatie 7
Badge +30
Dat is inderdaad heel vreemd! Maar goed dat het weer werkt 🙂. Mocht ik nu, of in de toekomst, toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.