Beantwoord

Opnames en geplande opnames weg

• 6 februari 2018
  • 15 reacties
  • 3029 keer bekeken

Zonet wilde ik een opgenomen programma bekijken. Het blijkt dat alle opnames weg zijn (0 opnames), maar de beschikbare ruimte minder dan 100% is. Bovendien staan al mijn geplande opnames ook op nul. Ik weet zeker dat ik geen van beiden heb gewist.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door PeterG 6 februari 2018, 20:31

Je kunt via de i-tv app (tablet; smartphone) en de site (laptop) controleren of je opnames er nog zijn.
Om ze weer op de ontvanger te zien:

Ontvanger 1 min uitzetten met de schakelaar op de achterkant.
Helpt dat niet dan een reset (duur ca. 15 min).
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Je kunt via de i-tv app (tablet; smartphone) en de site (laptop) controleren of je opnames er nog zijn.
Om ze weer op de ontvanger te zien:

Ontvanger 1 min uitzetten met de schakelaar op de achterkant.
Helpt dat niet dan een reset (duur ca. 15 min).
Tip opgevolgd. Mijn opnames zijn weer in beeld.
Waarvoor dank Peter
Reputatie 7
Graag gedaan. Weer veel kijk- en gebruiksplezier. 😄

❓ Nog even voor mijn hulp bij toekomstige gelijksoortige vragen :
Wat deed het 'm? Even uit of reset?
Eerst op de app gekeken of de opnames er nog stonden. Ja dus. Daarna stekker er in minuut uit gehad en na de opstart was alles weer bij het oude
Reputatie 7
Thanks 😄
Bij mij hetzelfde ineens alle opnamens weg op itv gekeken daar stond het nog wel op tv 1 minuut uitgezet met knop aan de achterkant tv geresset en alles staat er weer op dankjewel
Reputatie 7
Badge +17
Bij mij hetzelfde ineens alle opnamens weg op itv gekeken daar stond het nog wel op tv 1 minuut uitgezet met knop aan de achterkant tv geresset en alles staat er weer op dankjewel

Fijn om te lezen Jolanda. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Dankjewel 👍
Het probleem van de "verdwenen opnames" blijft zich hardnekkig voor doen bij mij. Alles is zo langzamerhand gedaan/vervangen/opnieuw ingesteld. Om de 2 tot 3 weken zijn alle opnames verdwenen en helpt een reset. Maar om nou elke 3 weken een reset te doen is toch raar.

Rob Storm

Ik weet dat dit al een oud topic is maar weet ff nog niet als nieuweling op dit forum een nieuwe te openen.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Storm11
Kun je de TV-ontvanger eens nieuwe software laten ophalen?
Ga via het menu naar Instellingen en druk twee maal op de gele knop van de afstandsbediening.
Zet Software verwijderen op Ja en klik op Bewaar instellingen.
Nu gaat de ontvanger nieuwe software ophalen.
Hoi huistijger, bedankt voor je snelle reactie. Ik heb al een compleet nieuwe ontvanger gekregen die de allernieuwste software heeft.
Reputatie 7
Doe tóch eens een softwarereset.

menu > instellingen > druk 2 X op de gele knop.
Geef bij software vervangen JA aan. Selecteer bewaren en druk op OK.

Ohja, is je ontvanger volledig bedraad op de Experiabox aangesloten of zit er een VerbindingsSet tussen?
Hoi Peter, de ontvanger is met een verbindingsset verbonden. Het rare is en blijft dat het 2 tot soms 3 weken goed gaat en dan ineens is alles weg. En dat alles bij elkaar ongeveer 1 jaar bezig is.
Reputatie 7
Ik zelf heb een Arris. Niet dát probleem, maar wel: hij wordt na een week of 8 na een herstart (even minimaal 30 sec. helemaal uit) wéér zo traag als d.... str.... Binnen 48 uur dan waardeloos. Even uitzetten (vaak wel een minuut) en hij kan er weer even tegen.

Mijn moeder heeft dat met haar Arcadyan veel minder vaak, maar ook.

Doe tóch eens een softwarereset.
Overigens heeft een softwarereset bij mijn "probleem" geen soelaas gegeven.
Software gedaan. Afwachten maar even
Alvast bedankt

Reageer