Beantwoord

Opnames HD glas niet zichtbaar in itv app Android

  • 20 June 2019
  • 7 reacties
  • 309 keer bekeken

De opnames die via de ontvanger geprogrammeerd zijn, zijn niet meer zichbaar in de ITV online app. Hoe kunnen deze weer zichbaar worden?
icon

Beste antwoord door Marina_ 24 June 2019, 08:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Tja, dat is de grote vraag.
Waarschijnlijk zal dat pas gebeuren als de HD-"Glas" zenders ook op 1 geplaatst worden en wanneer dat zal zijn ... niemand die daar een antwoord op weet. 😖
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @joep1222, Je kunt geen HD glas opnames bekijken via iTV online app. Wanneer je de opname inplant via de HD zenders kun je de opnames wel bekijken via de app. Met SD/HD is er een koppeling, sinds de HD op 1, dus dan maakt het niet uit wat je inplant, je kunt dan altijd overal terugkijken (App HD ontvanger, SD ontvanger) en dan wordt de opname ingeladen die op dat apparaat afgespeeld kan worden. HD glas is echter (nog)niet gekoppeld. Daarom kan de App geen HD of SD variant van de opnamen en die kun je afspelen. HD glas is daarom niet af te spelen in de App. Als je in de app wil kijken, kun je dus opnamen maken van de reguliere HD kanalen. Het is bekend, maar er zijn helaas nog geen plannen om dit op korte termijn mogelijk te maken 😞
Hoi @Marina_, Ik weet inderdaad dat het bekijken van HD glas opnames nog niet te bekijken zijn in de app. Tot een paar weken geleden was het wel mogelijk om te zien welke opnames er opgenomen waren. Die waren dan wel niet te bekijken, ze waren wel te zien als 'opgenomen' in de app. Deze konden dan ook via de app verwijderd worden.

Graag zou ik de opnames weer kunnen zien in de app. Is dit mogelijk?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @joep1222, Omdat je de opnames niet kan terugkijken via de app, zie je ze nu ook niet meer terug in de app. Er kwamen namelijk vragen achterweg, waarom je de opname wel kon zien, maar niet kon afspelen. Heb je een bepaalde reden waarom je ze wilt zien in de app, ondanks dat je ze niet kan afspelen?
Reputatie 7
Waarom kan je nog steeds (😖) de SD of HD variant van HD-"Glas" opnames niet terugkijken in de app. Als je binnen de iTV app in de gids kijkt naar een uitzending van de SD of HD zender waarvoor een opname van de HD-"Glas" zender ingepland staat, dan zie je dat keurig vermeld worden d.m.v. het rode opname symbool. Ik weet dat als een HD-"Glas" opname ingepland wordt er ook een opname van HD en SD variant vastgelegd wordt. Maak die dan ook beschikbaar in de iTV app. Ik vraag hier nu al zeer lange tijd om, maar er verandert helemaal niets.
Ondertussen kan ik nog steeds 98% van mijn opnames niet terugkijken via de app. 😡
Reputatie 7
Badge +19
@joep1222, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
De rede dat ik ze in de app wil zien, is dat ik regelmatig afleveringen van bijvoorbeeld een serie ergens anders kijk. Dan kan ik in de app alvast de aflevering verwijderen, zodat het eenvoudiger bijhouden is waar ik ben gebleven.

In ieder geval bedankt voor het antwoord. Ik ga wachten tot het weer mogelijk is

Reageer