Opnames in HD terugkijken op de iPad/iPhone

• 2 mei 2018
  • 12 reacties
  • 601 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kan bij bv op de iPad of iPhone itv kpn app niet mogelijkheid om niet te opnemen als HD. Zodat ik via iPad/iphone programma kan terug kijken. Is dat verborgen of optie vergeten mee te updaten in de nieuwe versie?

Ik mis ook plekje hoeveel opslag ruimte ik nog over heb voor opnamens. Komen die ook op delict voor nieuwe updates?

Admin: Berichten afgesplitst van Update voor iTV-ontvangers mei 2018 [7.1.45_2]

12 reacties

Reputatie 7
Ik kan bij bv op de iPad of iPhone itv kpn app niet mogelijkheid om niet te opnemen als HD. Zodat ik via iPad/iphone programma kan terug kijken.Dat is niet meer nodig zodra je de "HD op 1" functionaliteit hebt. Dan wordt automatisch ook een SD opname vastgelegd.
Reputatie 1
Ik kan bij bv op de iPad of iPhone itv kpn app niet mogelijkheid om niet te opnemen als HD. Zodat ik via iPad/iphone programma kan terug kijken.Dat is niet meer nodig zodra je de "HD op 1" functionaliteit hebt. Dan wordt automatisch ook een SD opname vastgelegd.

Hm ja zie het nu, onnamens van gisterenavond die ik vanuit App heb aangegeven kan ik nu idd wel terug kijken op app.
Maar mocht ik HD willen opnemen wat ik dus op tv terug kijk, hoe geef ik dat aan op de app?
Reputatie 7
Maar mocht ik HD willen opnemen wat ik dus op tv terug kijk, hoe geef ik dat aan op de app?Dat kan helaas nog niet. Ik ga er vanuit dat dat automatisch zal gaan nadat iedereen de "HD op 1" functionaliteit heeft gekregen.
Reputatie 7
Badge +20
Maar mocht ik HD willen opnemen wat ik dus op tv terug kijk, hoe geef ik dat aan op de app?Dat kan helaas nog niet. Ik ga er vanuit dat dat automatisch zal gaan nadat iedereen de "HD op 1" functionaliteit heeft gekregen.Ik heb het al wel. Als ik gewoon een opname plan via de ITV app, dan zie ik dat ie op de TV ontvanger in HD heeft gedaan. En ik heb HD op 1 al een hele tijd. En wjb ook. 🙂
Reputatie 1
Wanneer ik tv op HD 1 heb ingevoerd, word de opnamens vanuit App ook aangeven als HD snap ik het goed?
Reputatie 7
Bij de "HD op 1" functionaliteit zijn de HD en SD zenders samengevoegd en krijg je automatisch de hoogst mogelijke kwaliteit te zien. Opnames worden dan voor zowel HD als SD gemaakt. Via de iTV app zal je de SD opname terug kunnen zien.
Reputatie 1

Ik heb het niet bij staan?

Als ik kijk naar deze stappenplan: https://www.kpn.com/service/televisie/hd-op-1.htm
Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het niet bij staan?
Dat klopt, je hebt nog geen HD op 1, op 1 zijn nog de SD kanalen, en op de 701 staan bij jou de HD kanalen, als je HD op 1 krijgt, zie je dit:

Is het jou zo duidelijk? 🙂
Reputatie 1
Ja als je even optelt ik zie 3 regels op mijn afbeelding
Ik wil zojuist hd 701 moet 1 zijn.
Moet ik 4e regel zien zoals jou afbeelding?
Reputatie 7
Badge +20
Ja als je even optelt ik zie 3 regels op mijn afbeelding
Ik wil zojuist hd 701 moet 1 zijn.
Moet ik 4e regel zien zoals jou afbeelding?
Wat ik omcirkelt hebt krijg je pas als je HD op 1 hebt, niet als je nog HD op 701 hebt.
Reputatie 2
Kunnen jullie van KPN aangeven wanneer iedereen HD op 1 heeft ik zou het zo graag hebben en weten wanneer de uiterlijke datum is
Reputatie 7
Badge +20
Kunnen jullie van KPN aangeven wanneer iedereen HD op 1 heeft ik zou het zo graag hebben en weten wanneer de uiterlijke datum isKPN kan dit niet aangeven. Het is echt afwachten wanneer je het krijgt. Dus een datum kunnen ze ook niet prikken. Sorry, maar ik kan je geen ander nieuws geven. 😉

Reageer