Beantwoord

Opnames instellen werkt niet

  • 21 October 2019
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

Sinds enige tijd kunnen wij niet of nauwelijks meer opnames en serieopnames instellen. In de itv app verschijnt er wel een melding dat de opname(s) zijn ingesteld, maar er verschijnt geen "r" in de tv gids.

 

Ditzelfde gebeurd tijdens het instellen van opnames via de tv ontvangers.

icon

Beste antwoord door Vonkovic 30 October 2019, 10:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Vonkovic. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je bijna geen opnames meer kan inplannen via de tv-ontvanger of iTV app. Zou je de tv-ontvanger willen resetten en daarna nog eens willen proberen? Als dit het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Ik zal dan voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Vonkovic. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je bijna geen opnames meer kan inplannen via de tv-ontvanger of iTV app. Zou je de tv-ontvanger willen resetten en daarna nog eens willen proberen? Als dit het probleem niet verhelpt, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Ik zal dan voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als ik toch nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je!

Hoi Vikash,

 

Ik ben wat laat met reageren, maar de reset heeft niet het gewenste resultaat opgeleverd.

Wat wel de oplossing bleek, is dat er heel veel oude serieopnames nog in het geheugen stonden van de ontvanger, waardoor nieuwe serieopnames niet meer ingesteld konden worden.

Na het verwijderen van deze oude opdrachten kunnen wij weer opnames instellen.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat je door het verwijderen van oude opnames het probleem hebt kunnen verhelpen. Bedankt voor het delen van de oplossing. :slight_smile:

Reageer