Beantwoord

Opnames itv

  • 10 januari 2016
  • 1 reactie
  • 204 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Even een vraagje. Waarom moet ik vaak mijn decoder opnieuw resseten om mijn opnames te verwijderen. En als ik via de telefoon opnames inplan kan ik deze niet terugzien in mijn opnames. Na resseten wel. Kent iemand dit probleem.

icon

Beste antwoord door PeterG 10 januari 2016, 16:08

Deze problemen zijn bekend. Vooral het tweede probleem heeft zo'n ¾ van de abonnee's last van. Van het niet uit de lijst verdwijnen van gewiste opnames minder maar toch ook een flink deel. Zolang als "in the cloud" opnemen bestaat probeert KPN deze problemen al te tackelen, maar tot op heden niet erg succesvol.

De decoder synchroniseert niet vaak (genoeg) met de opnameserver. Dat tackel je idd met uit- en inschakelen. Voorlopig geen andere oplossing op.

Er is een gebruiker die zijn decoder middels een tijdklok 's nachts enkele uren uit laat staan (scheelt ook stroom). Dan wordt ie tenminste één maal per dag (geforseerd) gesynchroniseerd.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +31
Deze problemen zijn bekend. Vooral het tweede probleem heeft zo'n ¾ van de abonnee's last van. Van het niet uit de lijst verdwijnen van gewiste opnames minder maar toch ook een flink deel. Zolang als "in the cloud" opnemen bestaat probeert KPN deze problemen al te tackelen, maar tot op heden niet erg succesvol.

De decoder synchroniseert niet vaak (genoeg) met de opnameserver. Dat tackel je idd met uit- en inschakelen. Voorlopig geen andere oplossing op.

Er is een gebruiker die zijn decoder middels een tijdklok 's nachts enkele uren uit laat staan (scheelt ook stroom). Dan wordt ie tenminste één maal per dag (geforseerd) gesynchroniseerd.

Reageer