Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Opnames kijken itv app

Hallo, ik heb de itv app geinstalleerd op mijn tablet.
Echter kan ik mijn opnames niet bekijken, dit is nu juist de reden waarom ik de app geïnstalleerd had.
Hoe is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door wjb 8 juni 2018, 11:40

In de app zijn alleen opnames van SD zenders terug te kijken.
Als bij jou de "HD op 1" functionaliteit geactiveerd is, dan zal bij een opname van een HD zender ook altijd een opname van de overeenkomstige SD zender vastgelegd worden waardoor deze dan ook in de app te kijken is. Opnames voor HD-"Glas" zenders kunnen sowieso nog niet teruggekeken worden.
Verder zijn er ook zenders die überhaupt niet bekeken kunnen worden via de app. Dit geldt dan ook voor opnames van die zender.

Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 7
In de app zijn alleen opnames van SD zenders terug te kijken.
Als bij jou de "HD op 1" functionaliteit geactiveerd is, dan zal bij een opname van een HD zender ook altijd een opname van de overeenkomstige SD zender vastgelegd worden waardoor deze dan ook in de app te kijken is. Opnames voor HD-"Glas" zenders kunnen sowieso nog niet teruggekeken worden.
Verder zijn er ook zenders die überhaupt niet bekeken kunnen worden via de app. Dit geldt dan ook voor opnames van die zender.
Dank ne wel voor de snelle reactie.
Hie installeer ik dat "Hd op 1" functie?
Reputatie 7
Daniellepeters schreef:

Dank ne wel voor de snelle reactie.
Hie installeer ik dat "Hd op 1" functie?

Dat kan je niet zelf. KPN rolt de "HD op 1" functionaliteit geleidelijk uit naar alle abonnees. Helaas gaat dit heel erg langzaam en is KPN al ongeveer een jaar bezig met die uitrol. Ik hoop voor je dat dit ook bij jou snel actief zal worden.
Reputatie 3
Badge
Ondertussen kun je ook je serie in SD opnemen om zo je opname in itv app te kijken..
Reputatie 5
Badge +7
Hay Daniellepeters, welkom op het KPN forum. Ik zie dat wjb al het antwoord heeft gegeven op je vraag. Voor sommige zenders hebben we geen ‘uitzendrechten’ om via de app te vertonen, dat geldt dan ook voor de opnames van die zender. Heb je nog vragen? Laat het hier weten 🙂

Reageer