Beantwoord

opnames kijken lukt niet

  • 17 May 2021
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Sinds een paar dagen kan ik de opnames die wel in de lijst staan niet meer bekijken. Nog niet zolang geleden zijn er werkzaamheden geweest in de buurt om alles te verbeteren!!!!

Regio Lochem

Ook kan ik geen films meer bekijken via het menu. Via de app lukt alles wel. Modem al gereset, alle ontvangers gereset, nieuwe software gedownload. Helaas niets werkt. Gewoon tv kijken gaat prima. Internet ook. Prima wifi

icon

Beste antwoord door Stegie69 18 May 2021, 08:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Stegie69, wat een bijzonder probleem zeg :thinking:

Ik ben als eerste heel erg benieuwd of je alles wel kunt bekijken via de iTV online app of de iTV online website? Als het daar ook niet lukt, hoeven we niet aan de slag te gaan met jou apparatuur en verbinding, omdat dit er dan los van staat. Hoor dus graag van je hoe dat gaat!

Hoi.

Via de app werkt alles prima. 

Inmiddels, na mijn bericht op het Forum, heeft het 15 minuten geduurd, en alles werkt weer. Wel erg vreemd.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, inderdaad bijzonder dat het ineens allemaal weer werkte, maar wel goed nieuws! :smiley: