Beantwoord

Opnames met vertraging beschikbaar?

• 3 juli 2016
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Afgelopen vrijdag was ik helemaal vergeten om de twee Vrije Trainingen van de Formule 1 in Oostenrijk op Ziggo Sport Totaal in te plannen. Op het werk even de app geopend en de 2 trainingen ingepland. Pfew. Net op tijd. Dacht ik...

Vrijdagavond bij thuiskomst, vaste prik bij een GP-weekend, VT's kijken.
Tot mijn grote verbazing is er niets opgenomen? F$%@... en daarna praktijkervaring "Leren omgaan met teleurstellingen'. Dan maar VT3 en de kwalificatie op zaterdag live kijken. De beschikbaarheid op usenet liet ook te wensen over, dus het was een beetje behelpen.

Vandaag zetten we de ontvanger aan en warempel... de opnames van vrijdag staan gewoon bij 'Mijn Opnames'. Is dit een gevalletje 'Wen er maar aan!' òf is hier toch iets fout gegaan?
icon

Beste antwoord door PeterG 3 juli 2016, 12:09

Opnames gepland via itvonline (app/browser) staan vaak niet meteen in de lijst van de ontvanger. Wil je die opnames op de ontvanger kijken dan is het voldoende om de ontvanger even uit en aan te zetten met de schakelaar op de achterzijde. De lijst in de ontvanger wordt dan direct gesynchroniseerd met je opnames op de server. In de ontvanger staat de lijst in cache en is alleen goed als je opnames met die ontvanger plant. Van buitenaf gepland staat er eigenlijk nooit direct bij. Even uit/aan lost dat op. Voor dat moment dan.
Probleem bestaat al sinds het opnemen "in the cloud". Er is een oplossing beloofd en die is ook dit jaar beloofd...
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Opnames gepland via itvonline (app/browser) staan vaak niet meteen in de lijst van de ontvanger. Wil je die opnames op de ontvanger kijken dan is het voldoende om de ontvanger even uit en aan te zetten met de schakelaar op de achterzijde. De lijst in de ontvanger wordt dan direct gesynchroniseerd met je opnames op de server. In de ontvanger staat de lijst in cache en is alleen goed als je opnames met die ontvanger plant. Van buitenaf gepland staat er eigenlijk nooit direct bij. Even uit/aan lost dat op. Voor dat moment dan.
Probleem bestaat al sinds het opnemen "in the cloud". Er is een oplossing beloofd en die is ook dit jaar beloofd...
Reputatie 3
Badge +1
Dank je wel voor je reactie @PeterG.

Dan weet ik even voldoende en nu ik dit weet, zal ik iets beter in de gaten houden wanneer en op welke manier ik iets moet inplannen 🙂
Reputatie 7
Helaas ziet KPN nog steeds geen kans om de synchronisatie tussen hun servers en "onze" ontvangers foutloos te laten verlopen. Als je zeker wilt weten of iets is opgenomen of niet of dat een opname in de planning staat, kun je het beste www.itvonline of de iTVOnline app raadplegen. Je ziet dan direct wat er op de servers ingesteld staat.

Reageer